شناسهٔ خبر: 55589662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکمیل پروژه های عمرانی اولویت برنامه های شهرداری رشت است

رشت _ ایرنا_ سرپرست شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت برای نیل به چشم اندازهای این شهر، پروژه های عمرانی را در اولویت کار خود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمجتبی خدمت بین دانا روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری در تالار مرکزی رشت اظهار داشت: تلاش بر این است تا با برنامه ها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت با همکاری و مشارکت اعضای شورای اسلامی رشت گام های موثری در حوزه های عمرانی، مدیریت، پسماند، توسعه، سرمایه گذاری، ساخت و ساز و افزایش سرانه فضای بیشتر اقدام شود. 

وی بیان داشت: از جمله اقدامات شهرداری رشت رایزنی های گسترده برای جذب حداکثری اعتبارات ملی، زمینه سازی برای افتتاح پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در آینده نزدیک، افتتاح مسیر سرگل به سعدی تا پایان امسال و آسفالت تنها بخشی از تلاش های جهادی و خدمات مطلوب به شهروندان است.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه با اشاره به نقش مهم خبرنگاران اظهار داشت: امروز در جنگ نرم و روایت ها نقش موثر خبرنگاران برای پاسداشت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نه تنها غیرقابل انکار است بلکه حیاتی تر از هر زمان است.

شورای و شهرداری رشت در یکسال گذشته نتوانسته به قول ها عمل کند

رییس شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم گفتشورا و شهرداری رشت نتوانسته در یکسال گذشته به قول های داده شد، عمل کند.

محمدحسین واثق کارگرنیا اظهار داشت: متعهد شدیم در این سه سال با همدیگر باشیم و تمامی عقب ماندهی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه قطار شهرداری رشت به حرکت درآمد، افزود: در مدیریت شهری رشت نیاز به همکاری و مشارکت شما خبرنگاران داریم البته این مهم ، نقض کننده این بخش قضیه نیست که عملکرد ما نقد شود.

رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد. 

مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری رشت با همکاری شورای اسلامی و شهرداری رشت برگزار شد.

نظر شما