شناسهٔ خبر: 55589615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان: افزایش کیفیت بخش‌های مختلف درمانی مورد تاکید است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت موضوع ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم و برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر در این زمینه گفت: به دنبال افزایش سطح کیفی خدمات در بخش‌های مختلف درمانی این استان هستیم.   

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی دانشکده دندان‌پزشکی هرمزگان افزود: پروژه‌های حوزه درمان پروژه‌های خاصی هستند که با جدیت به دنبال پیگیری و به ثمر رساندن این طرح‌ها هستیم و خوشبختانه با تعامل سازنده‌ای که میان مسوولان استانی وجود دارد، این مساله اتفاق خواهد افتاد. 
وی بیان داشت: دانشکده دندانپزشکی یک مجموعه جامع است که هم در حوزه آموزش و هم حوزه ارائه خدمات درمانی فعالیت خواهد داشت. 
استاندار هرمزگان با تاکید بر نیاز احداث دانشکده دندان‌پزشکی در استان افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر میزان خدمات دندان‌پزشکی استان محدود است؛ وجود یک دانشکده تخصصی دندان پزشکی برای توسعه خدمات در این حوزه یک نیاز ضروری بود. 

دوستی تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی و باتجربه موجب می‌شود سطح دسترسی مردم به خدمات افزایش یابد و اعتقادمان در دولت بر این است که برای توسعه پایدار در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم باید نیروی ماندگار بومی تربیت شود که خدمات چند ساله از این متخصصان بومی گرفته شود. 

نماینده عالی دولت دراستان هرمزگان همچنین در بازدید از بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس گفت: در حال حاضر علاوه بر اینکه اعتبار جدیدی برای این بیمارستان گرفته شده است، به دنبال ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شرق و غرب استان نیز هستیم. 

وی ادامه داد: در حوزه تجهیزات بیمارستانی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است و در حال تامین این تجهیزات هستیم و در مجموع تمرکز خوبی در همه ابعاد پزشکی استان وجود دارد که در نهایت امیدواریم میزان خدمات درمانی به مردم  افزایش یابد.

گفتنی است پروژه دانشکده تخصصی دندان پزشکی هرمزگان در پنج طبقه شامل بخش تشخیص، رادیولوژی، کلاس‌ها، رختکن‌ها، کتابخانه، سالن لابراتور پروتز، بخش پروتز تائه، بخش پروتز متحرک، قسمت اداری، بخش آندو، بخش ترمیمی، بخش پریو، بخش جراحی، بخش ارتودنسی و بخش کودکان خواهد بود.
 این دانشکده در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و قرار است در مدت زمان ۳۰ ماهه احداث شود.

نظر شما