شناسهٔ خبر: 55589507 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آیا فالوور اینستاگرام بخریم؟

در این مقاله همه چیز در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام از قوانین اینستاگرام در این رابطه تا مزایا و معایب آن را شرح داده ایم.

صاحب‌خبر -

برخی از کاربران به خرید فالوور و لایک اینستاگرام می پردازند اما خطرات آن چیست و آیا ارزش دارد؟ در این پست به مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام می پردازیم.

همه چیز در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام در مورد خرید فالوور و لایک چه می گوید؟ قبل از اینکه در مورد مزایا و معایب خرید فالوور صحبت کنیم، بیایید ببینیم اینستاگرام در مورد آن چه می گوید.

قوانین اینستاگرام در رابطه با خرید فالوور

اینستاگرام در دستورالعمل های انجمن خود می گوید: "تعاملات معنی دار و واقعی را تشویق کنید. از جمع آوری مصنوعی لایک، فالوور، پست کردن نظرات یا محتوای تکراری، دوری کنید و به ما کمک کنید از هرزنامه ها دور بمانیم. در ازای لایک، فالوور، کامنت یا مشارکت دیگران، پول ندهید. اگر قوانین انجمن اینستاگرام را نقض کنید چه اتفاقی می افتد؟ به طور خلاصه، اینستاگرام می تواند بسته به شرایط آنها، شما و محتوای شما را از اینستاگرام و فیس بوک حذف کند، پس باید خیلی مواظب باشید.

هنگام خرید فالوور اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟ نتایج خرید فالوور و لایک اینستاگرام همان چیزی است که انتظار دارید. در یک آزمایش، یک آژانس بازاریابی به نام نیلانت با استفاده از عکسبرداری از یک مدل و عکس‌های استوک، دو حساب اینستاگرام ایجاد کرد. آنها عکس های مشابه ای را در هر دو اکانت پست کردند، سپس به خرید فالوور اینستاگرام برای یکی از اکانت ها پرداختند و برای اکانت دیگر با مبلغ چند برابری، شروع به تبلیغات در اینستاگرام کردند. نتیجه چه بود؟ پیجی که فقط برای آن فالوور خریداری شده بود، همان طور که انتظار دارید، هیچ نتیجه مثبتی نداشت چه از نظر لایک و چه از نظر تعامل مخاطب. پیجی که تبلیغات برای آن انجام شده بود با بازدهی 0.7% مخاطبان واقعی و کمی کسب کرد و پست های آن با لایک و تعامل اندک، همراه شدند. در آزمایش سومی اکانتی ایجاد شد و عکس های مشابه ای نیز در آن پست شد. اما استراتژی برای این پیج متفاوت بود. ابتدا 10000 فالوور برای این اکانت خریداری شد و سپس تعدادی لایک و کامنت نیز برای پست های آن خریداری شد. در مرحله بعد با نصف مبلغ آزمایش دوم، به تبلیغات در اینستاگرام پرداختند. نتیجه فوق العاده بود! بازدهی تبلیغات با وجود نصف مبلغ آزمایش دوم، 35% بود. این آزمایش ها نشان داد وقتی که کاربرانی از راه تبلیغات در اینستاگرام یا هر مسیری دیگری، وارد پیجی می شوند که بیش از 10000 فالوور دارد، بسیار راحت تر آن را دنبال می کنند و با پست های آن تعامل برقرار می کنند. پس نمیتوان گفت که خرید فالور اینستاگرام اصلا کارآمد نیست!

خرید فالوور واقعی اینستاگرام دروغی پیش نیست!

بر کسی پوشیده نیست که فالوور اورگانیک غیر قابل خریدن است اما کیفیت بین فالوور های خریدنی نیز کاملا متفاوت است. توجه داشته باشید خرید فالوور فیک اینستاگرام، حتی اگر خطرات آن را به جان بخرید، باز هم بی فایده است. چون اینستاگرام در طول زمان حساب های فیک را شناسایی کرده و آن ها را حذف میکند. پس هزینه شما نابود می شود. در نهایت اگر قصد خرید هم دارید حتما از پنل های معتبری سفارش انجام دهید که مطمئن باشید فالوور های واقعی تری را ارائه می دهند. (در انتهای مقاله چند نمونه معرفی شده است). یک استراتژی دیگر این است که به مرور فالوور هایی که آن ها را خریده اید را با فالوور های اورگانیک عوض کنید، به ین ترتیب هم از مراحل سخت اولیه افزایش فالوور عبور می کنید و هم در آینده پیجی با نرخ تعامل بالا خواهید داشت.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

در سطح برندینگ، اعداد چشمگیر هستند. فرض کنید شخصی در اینستاگرام دنبال یک کمدین می‌گردد و دو اکانت می‌بیند. یک کمدین کمی بیش از 200 فالوور و دیگری بیش از 200000 دنبال کننده دارد. بدون بررسی بیشتر، می توان نتیجه گیری کرد که کمدین دوم مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرده است، زیرا او از اولی خنده دار تر است. در مورد اعتماد هم همینطور. اگر از کنار یک پیج بلاگر با صدها لایک و ده ها کامنت عبور کنید، ممکن است توقف کنید تا ببینید چرا اینقدر محبوب است. دلایل خوب دیگری برای خرید فالوور و لایک در اینستاگرام وجود دارد. خرید تعامل (لایک و کامنت) برای یک پست جدید می تواند به نمایش آن در تب Explore برای کاربران مرتبط اینستاگرام، کمک کند. همچنین می‌تواند شانس اینکه پست شما برترین پست هشتگی باشد که بسیاری از مردم آن را دنبال می‌کنند، افزایش یابد. هر دو به شما کمک می کنند تا محتوای اینستاگرام خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید. بنابراین خرید تعامل برای یک پست عالی با هشتگ های مناسب نیز می تواند منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام شود.

معایب خرید فالوور اینستاگرام

دلیل شماره یک برای نخریدن فالوور و لایک در اینستاگرام این است که اینستاگرام حق غیرفعال کردن اکانت شما را برای خود محفوظ می‌دارند و این باعث از دست دادن محتوای خود و همه مخاطبان می‌شود. همچنین مردم می توانند تفاوت بین یک حساب کاربری محبوب اینستاگرام با تعامل واقعی و یک حساب با فالوورهای فیک را تشخیص دهند. ابزارهایی مانند HypeAuditor می توانند یک حساب اینستاگرام را برای تعیین تعداد فالوورهای واقعی و میزان تعامل آن تجزیه و تحلیل کنند. علاوه بر این، اینستاگرام به طور مرتب اکانت‌هایی را که به ‌عنوان هرزنامه در شبکه‌اش شناخته می‌شود، حذف می‌کند. پس اگر حساب شما حذف نشود، دنبال کننده هایی که خریداری کرده اید ممکن است حذف شوند. لایک‌ها و کامنت‌های پولی نیز می‌توانند در حین حال ناپدید شوند. پس حتی اگر قصد خرید خدمات شبکه های اجتماعی دارید، حتما از یک پنل خدمات شبکه اجتماعی معتبر استفاده کنید. داستان برای خرید فالوور توییتر، خرید سابسکرایب یوتیوب و ... هم به همین ترتیب است.

از کجا فالوور بخریم؟

نیلانت

در زیر نمونه ای از سایتی است که می توانید خدمات اینستاگرام با کیفیت مانند: فالوور، لایک، سیو، بازدید، شیر، ریچ و... را خریداری کنید را معرفی کرده ایم.

نیلاپنل: یکی از بهترین پنل های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در یک جا سفارشات مربوط به تمامی شبکه های اجتماعی معروف را ثبت کنید. مثل: خرید ممبر تلگرام، خرید ممبر دیسکورد، خرید ممبر تیک تاک، خرید ساب، خرید فالوور اینستاگرام و......

نمونه های خارجی نیز برای خرید خدمات شبکه اجتماعی وجود دارند مانند:

  • Goread.io
  • Likes.io
  • Twicsy

البته برای استفاده از نمونه های خارجی نیاز به حساب بانکی خارجی یا پی پال دارید.

امروزه با رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی، استفاده از حساب های تجاری اینستاگرام بیشتر از پیش گسترش یافته است. برای اینکه از این بازار جا نمانید شروع کنید. هرچند سخت و طاقت فرسا، اما در آینده پیج شما به یکی از دارایی های پول ساز شما تبدیل خواهد شد. برای شروع هیچ وقت دیر نیست چه بسا پیج هایی که در کمتر از یک سال با تولید محتوای خلاقانه به تعداد فالوور های میلیونی رسیدند.

نظر شما