شناسهٔ خبر: 55589140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیهای کشورهای اسلامی - قونیه

یک طلا، یک نقره و دو برنز پاراتیروکمان در کشورهای اسلامی

ظریفه ملک‌پور

در ادامه رقابتهای پاراتیروکمان کشورهای اسلامی که در قونیه ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در مرحله فینال رقابتهای انفرادی موفق به کسب ۴ مدال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابتهای پاراتیروکمان کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در فینال رقابتهای انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۴ مدال شدند.

در این رقابتها و در کامپوند مردان؛ رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۰۸ برابر نماینده امارات به برتری رسید.

وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳بر ۱۳۶ برابر هادی نوری شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

علی سینا منشازاده دیگر نماینده ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۳ برابر نماینده ازبکستان به برتری رسید.

وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ برابر هادی نوری شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده امارات رفت و با برتری ۱۴۷ بر ۸۷ به مدال برنز دست یافت.

همچنین هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ برابر رمضان بیابانی به پیروزی رسید.

وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ علی سینا منشاءزاده را شکست داد و فینالیست شد.

نوری برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ترکیه رفت و با برتری ۱۴۲ بر ۱۳۹ به مدال طلا رسید.

در کامپوند بانوان نیز منیره السادات حسینی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ برابر فرزانه عسگری شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

همچنین فرزانه عسگری در یک چهارم نهایی پس از برتری ۱۳۸ بر ۱۲۵ برابر منیره السادات حسینی راهی نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۷ برابر نماینده ترکیه به پیروزی رسید و فینالیست شد.

وی در دیدار فینال با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ برابر کماندار ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ادامه این رقابتها، مریم یاورپور نیز در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۲ برابر نماینده امارات به پیروزی رسید.

وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۴ پس از شکست برابر کمانداری از ترکیه به مصاف نماینده دیگری از ترکیه رفت و پس از تساوی ۱۳۷ بر ۱۳۷ در تیر تای (طلایی) به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در کلاس W۱ مردان نیز محمدرضا زندی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۳۲ برابر کمانداری از ترکیه شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف حریف دیگری از ترکیه رفت و و با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۲۸ شکست خورد و به مقام چهارم رسید.

تیم ایران پیش از این نیز موفق به کسب ۳ مدال طلا و دو مدال نقره در بخش تیمی شده بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما