شناسهٔ خبر: 55588807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان مازندران درخصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛

رژیم اسرائیل دست از ترور رهبران گروه‌های مقاومت بر نخواهد داشت

در قسمتی از این بیانیه آمده است: تجربه نشان داده ارتش پوشالی اسرائیل که توان مبارزه در جنگ‌های فرسایشی را نداشته و از طرف دیگر بدلیل اطمینان از اینکه هیچگاه از جانب افکارعمومی و مجامع بین‌-المللی تحت تعقیب و فشار قرار نخواهد گرفت؛ دست به کشتار وسیع شهروندان بی‌دفاع و کودکان مظلوم خواهد زد واین همان چیزی است که طی چند روز گذشته در نوار غزه شاهد آن‌بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان مازندران درخصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانیه ای را منتشر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: رسانه‌های غربی و دایه‌داران حقوق بشر با چشم بستن بر جنایات رژیم کودک‌کش‌صهیونیستی دراین جنایت‌شریک هستندوسکوت سایر دولت‌ ها خصوصا کشور های اسلامی در منطقه در این زمینه خیانت به آرمان‌های قدس شریف و فلسطین عزیز می‌باشد.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»
 قَالَ رَسُولُ اللهِ(ص):
«مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ.» 
«هر کسی که، صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست.»

دور جدید درگیری های رژیم صهیونیستی و فلسطینیان پس از ترور فرمانده ارشد شاخه نظامی گروه جهاد اسلامی در غزه شدت گرفته است.

رژیم جعلی اسرائیل نشان داده است هر زمان که فرصت داشته باشد دست از ترور و حذف فیزیکی رهبران گروههای مقاومت بر نخواهد داشت و تنهاراه مقابله باآن ازسوی گروههای‌جهادی، بالا بردن هزینه‌ های این تجاوزات برای صهیونیست‌ ها از طریق کشاندن آتش‌جنگ وناامنی به‌داخل‌مرزهای سرزمین‌های‌اشغالی است.

اینجاست که تجربه نشان داده ارتش پوشالی اسرائیل که توان مبارزه در جنگ‌های فرسایشی را نداشته و از طرف دیگر بدلیل اطمینان از اینکه هیچگاه از جانب افکارعمومی و مجامع بین‌-المللی تحت تعقیب و فشار قرار نخواهد گرفت؛ دست به کشتار وسیع شهروندان بی‌دفاع و کودکان مظلوم خواهد زد واین همان چیزی است که طی چند روز گذشته در نوار غزه شاهد آن‌بودیم.

رسانه‌های غربی و دایه‌داران حقوق بشر با چشم بستن بر جنایات رژیم کودک‌کش‌صهیونیستی دراین جنایت‌شریک هستندوسکوت سایر دولت‌ ها خصوصا کشور های اسلامی در منطقه در این زمینه خیانت به آرمان‌های قدس شریف و فلسطین عزیز می‌باشد.

هسته بین الملل بسیج دانشجویی مازندران به نمایندگی از دانشجویان بسیجی استان، ضمن محکوم کردن تجاوزات اسرائیل، حمایت خود از تمامی گروههای مبارز فلسطینی‌در نوارغزه رااعلان، و حفظ‌وحدت و یکپارچگی آنان زیر چتر اسلام عزیز تا حصول پیروزی نهایی راخواستار است.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

هسته بین الملل دانشجویی استان مازندران

نظر شما