شناسهٔ خبر: 55588421 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سامسونگ می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ نیمی از فروش گوشی‌های پرچم‌دارش...

اقتصاد ایران: سامسونگ به‌تازگی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کرده و انتظار دارد این نوع محصولات تا سال ۲۰۲۵ نیمی از حجم فروش گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت را تشکیل دهند.

صاحب‌خبر -

سامسونگ با معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، می‌خواهد مدل‌های تاشو تا سال ۲۰۲۵ نیمی از فروش گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت را تشکیل دهند. یکی از مدیران ارشد غول فناوری کره‌ای به نام رو تائه‌مون طی کنفرانسی ویدئویی گفت ما همه‌ی تلاش‌ خود را انجام می‌دهیم تا سال ۲۰۲۲ اولین سالی باشد که بیش از ۱۰ میلیون گوشی‌ تاشو به‌فروش می‌رسانیم.

تائه‌مون می‌گوید سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ سهم گوشی‌های هوشمند تاشو را به ۵۰ درصد از حجم فروش پرچم‌داران گلکسی خود، افزایش دهد. ظاهراً این شرکت می‌خواهد گوشی‌های تاشو خود را درکنار گوشی‌های پرچم‌دار سری اس گلکسی قرار داده و سهم بیشتری از بازار محصولات پرچم‌دار را به‌خود اختصاص دهد. شاید به‌همین دلیل است که قیمت مدل‌های تاشو جدید این شرکت تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی آن‌ها نداشته است.

مقاله‌ی مرتبط:
  • مقایسه شیائومی میکس فولد 2، گلکسی زد فولد 4، اوپو فایند N و هواوی میت ایکس اس 2
  • سامسونگ هزینه‌ تعمیر نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را به‌طرز قابل‌توجهی کاهش داده است

مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زدفلیپ ۴ با وجود افزایش نرخ مبادله‌ی وون/دلار و تورم بالا، معادل ۱۰۰۰ دلار تعیین شده که نسبت به مدل قبلی آن تغییر نکرده است. علاوه‌براین، گلکسی زد فولد ۴ با قیمت ۱۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

تائه‌مون همچنین اضافه کرد که عرضه‌ی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ به سامسونگ کمک می‌کند تا موقعیت پیشرو خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تثبیت کند. رویداد آنپکد ۲۰۲۲، اولین مراسم آفلاین این شرکت در دو سال‌ و نیم اخیر بوده است. غول فناوری کره‌ی جنوبی همچنین فضای تجربه‌محور جدیدی در نیویورک افتتاح کرده تا علاقه‌مندان بیشتری را در ایالات‌متحده به‌خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:
کره جنوبی به لی جائه‌یونگ، وارث سامسونگ، عفو ریاست‌جمهوری اعطا کرد
ردمی K50 اولترا با نمایشگر ۱۲ بیت، پردازنده پرچمدار کوالکام و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد
نبرد ساعت‌‌های هوشمند؛ کدام‌یک پیروز میدان خواهد شد
مقایسه شیائومی میکس فولد 2، گلکسی زد فولد 4، اوپو فایند N و هواوی میت ایکس اس 2
میکس فولد 2 شیائومی با نمایشگر بزرگ، ضخامت اندک و پردازنده پرقدرت رونمایی شد

نظر شما