شناسهٔ خبر: 55587815 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معرفی شهربازی های مشهد

درست است که هدف اصلی شما از سفر به مشهد زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام است، اما در کنار آن می‌توانید از تفریحات گوناگونی که این شهر دارد که یکی از آن‌ها شهربازی است استفاده کنید. خوشبختانه این شهربازی‌ها در نقاط مختلفی از مشهد قرار دارند که به شما این فرصت را می‌دهند تا با رزرو هتل آپارتمان مشهد از مناطق تفریحی و دیدنی که دوست دارید، دیدن کنید.

صاحب‌خبر -

هنگامی‌که شما با کودکان خود به سفر می‌روید؛ شاید قصد داشته باشید در کنار خرید و گشت‌وگذار در خیابان‌های شهر برای تفریح و سرگرمی به شهربازی بروید. شهربازی‌ها یک مکان بسیار عالی برای وقت گذراندن در کنار کودکان هستند.

درست است که هدف اصلی شما از سفر به مشهد زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام است، اما در کنار آن می‌توانید از تفریحات گوناگونی که این شهر دارد که یکی از آن‌ها شهربازی است استفاده کنید.

 خوشبختانه این شهربازی‌ها در نقاط مختلفی از مشهد قرار دارند که به شما این فرصت را می‌دهند تا با رزرو هتل آپارتمان مشهد از مناطق تفریحی و دیدنی که دوست دارید، دیدن کنید.

در ادامه می‌خواهیم بهترین شهربازی‌های شهر مشهد را به شما معرفی کنیم تا چند ساعتی هم که شده در کنار کودکان و خانواده خود هیجان زیادی را تجربه کنید.

 

معرفی شهربازی های مشهد 2

 

شهربازی اکسون پارک

اکسون پارک یکی از شهربازی‌های معروف مشهد است که مخصوص کودکان ساخته شده و خانواده‌هایی که برای خرید به مرکز تجاری آکسون مراجعه می‌کنند، می‌توانند کودکان خود را برای تفریح و سرگرمی به شهربازی ببرند.

از جمله بازی‌های مختلفی که در این شهربازی وجود دارد می‌توان به قصر کودک، اتاق گریم، ماشین کوبنده و تیروکمان اشاره کرد. ازآنجایی‌که شهربازی اکسون فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام دارد بنابراین می‌توانید با اجاره هتل آپارتمان نزدیک حرم از طریق سایت اسنپ روم از این شهربازی لذت ببرید.

پارک علمی پروفسور بازیما

همان‌طور که از اسم این شهربازی پیداست، این شهربازی در زمینه آموزشی و علمی فعالیت می‌کند و یک شهربازی سرپوشیده بوده که در مرکز خرید وصال واقع شده است. در پارک علمی پروفسور بازیما موضوعات بسیار مختلفی برای کشف کردن در اختیار کودکان قرار داده می‌شود.

یکی از این موضوعات که بسیار جذاب است سفر به درون بدن انسان بوده و به همین دلیل یکی از پارک‌های علمی تخصصی جهان محسوب می‌شود.

در این پارک علمی کودکان می‌توانند بازی‌های مختلفی مانند ماشین زمان، بازی‌های تعاملی، عصب سنجی، انسان‌شناسی، جانورشناسی، دیرینه‌شناسی و افلاک‌نما را تجربه کنند.

 

با اجاره هتل آپارتمان در مشهد می‌توانید برای یک‌بار هم که شده به این پارک علمی سر بزنید و کودکان خود را با نکات آموزنده و علمی بسیار زیادی آشنا کنید.

شهربازی سرزمین عجایب

یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های شهر مشهد شهربازی سرزمین عجایب است که از سال ۱۳۸۶ تا به امروز مشغول فعالیت است. این شهربازی در مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده و برای تمامی افراد در گروه‌های سنی مختلف وسایل بازی دارد.

تعداد وسایل این شهربازی به ۱۴۰ دستگاه می‌رسد که می‌توان آن را یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های مشهد دانست. از جمله این وسایل می‌توان به مینی جت، بازی‌های واقعیت مجازی، ماشین کوبنده، چرخ‌وفلک، بیلیارد، فوتبال دستی، دارت، بولینگ، اتاق بازی با شن و... اشاره کرد.

با رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم می‌توانید از این شهربازی و تمامی مراکز تجاری دیدن کنید و یک روز کامل خود را به آن اختصاص دهید.

شهربازی پارک ملت

کمتر کسی است که تابه‌حال نام شهربازی پارک ملت را نشنیده باشد، در واقع می‌توان گفت این شهربازی یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های مشهد است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شهربازی وسایل بسیار متنوعی برای کودکان و بزرگ‌سالان دارد. از جمله معروف‌ترین وسیله آن می‌توان به چرخ و فلکی که ارتفاع آن تا ۸۰ متر می‌رسد اشاره کرد.

هنگامی‌که سوار این چرخ‌وفلک می‌شوید می‌توانید کل شهر مشهد را در یک نمای بسیار زیبا مشاهده کنید. از دیگر وسایل بازی و سرگرمی کودکان و بزرگ‌سالان می‌توان به سرسره بادی، کشتی صبا، ترن هوایی، سورتمه، فایربال، اسکیت برد، صندلی فضایی، ماشین برقی، گردباد، استخر توپ، کشتی دوقلو، قطار کودکان و... اشاره کرد.

شهربازی هلیوم پارک

یکی از مهیج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شهربازی‌های مشهد هلیوم پارک است. این شهربازی به‌عنوان اولین پارک پرشی ایران شناخته می‌شود و دو سالن مجزای ۱۵۰۰ مترمربعی دارد.

هلیوم پارک در طبقات ۴ و ۵ برج تجاری مروارید قرار دارد. طبقه پنجم سبزرنگ است و تم جنگل دارد، اما طبقه چهارم رنگ آبی و تم اقیانوسی دارد. اگر هیجان زیاد را دوست دارید، بدون شک هلیوم پارک می‌تواند گزینه مناسبی برای تفریح کردن شما با کودکانتان باشد.

از جمله بازی‌های هیجان‌انگیز هلیوم پارک می‌توان به صخره‌نوردی، محوطه والیبال ترامپولین، طناب تعادل، محوطه فوتبال، فری جامپینگ و... اشاره کرد.

جمع‌بندی

 

معرفی شهربازی های مشهد 3

 

اما در پایان برای شمایی که قصد اقامت چندروزه در شهر مشهد را دارید و به دنبال یک مکان قیمت مناسب و باکیفیت برای اقامت خود هستید یک خبر خوب داریم.

شما می‌توانید با استفاده از سایت اسنپ روم اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد کنید. ازآنجایی‌که دسترسی عالی اقامتگاه‌ها به نقاط مهم شهر اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین اسنپ روم اقامتگاه‌های بسیار گوناگونی در اختیار مسافران قرار داده و شما با هر مقدار بودجه می‌توانید اقامتگاه موردنظر خود را پیدا کنید.

برای رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم رزرو خود را انجام دهید. همچنین اگر در حین رزرو اقامتگاه با مشکل مواجه شدید یا سؤالی داشتید می‌توانید از تیم پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند کمک بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما