شناسهٔ خبر: 55587636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

جام کنفدراسیون مردان آسیا؛ کاظمی: تایلند حریف آسانی نبود

صاحب‌خبر -

مدافع میانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ارزیابی مسابقه با تایلند، گفت: تیم میزبان حریف آسانی نبود، اما خوشبختانه در تمامی فاکتورها از تیم تایلند بهتر بودیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، یوسف کاظمی پس از برد مقابل تایلند گفت: بازی خوبی بود و توانستیم در شأن والیبال ایران بازی کنیم.

وی افزود: ست اول و دوم را با قدرت بازی کردیم و تایلند حرفی برای گفتن نداشت ولی در ست سوم به اشتباهات خودمان باختیم. اگر بازی همیشگی خودمان را انجام می‌دادیم سه بر صفر تایلند را شکست می‌دادیم.

کاظمی با اشاره به بی‌تجربگی بازیکنان تیم ملی جوانان یادآور شد: ست سوم را واگذار کردیم که البته طبیعی است چون تیم ما جوان است و تجربه‌ای ندارد. در ست چهارم با قدرت تمام برای جبران ست سوم به میدان آمدیم و در همه فاکتورها اعم از اسپک و دفاع خوب بودیم. خداراشکر بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا حضور در این مسابقات و تقابل با تیم‌های بزرگسالان، تجربه و آمادگی خوبی برای ما ایجاد کرد تا مسابقات قهرمانی آسیا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (شنبه 22 مرداد) در چهارمین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به شکست سه بر یک تیم تایلند میزبان این رقابت‌ها شد.

شاگردان مومنی‌مقدم با کسب این پیروزی فردا (یک‌شنبه 23 مرداد) در آخرین مسابقه خود برای کسب رتبه پنجمی به مصاف برنده دیدار استرالیا و پاکستان می‌روند.

نظر شما