شناسهٔ خبر: 55587514 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

شخصیت انیمیشن ماشین ها در راه بازار

پورشه ۹۱۱ سالی کررا را رونمایی کرد

شرکت خودروسازی پورشه به تازگی اعلام کرده که محصول ۹۱۱ سالی کررا  که شخصیت انیمیشن ماشین ها بود را تولید می کند. اولین مدل این خودرو در هفته خودروی مونتری امسال رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی پورشه به تازگی اعلام کرده که محصول ۹۱۱ سالی کررا که شخصیت انیمیشن ماشین ها بود را تولید می کند. این خودرو توسط پیکسار کارز و پورشه ساخته و در هفته خودروی مونتری امسال رونمایی شد. پیکسارُ گفته است؛ هدف این بود که سالی کررا را انتخاب و به کمک تیم خلاق پورشه نسخه مدرن و ظاهر جدیدی از آن برای عبور در جاده طراحی کنیم.

محصول ۹۱۱ سالی کررا دارای پیشرانه ۳ لیتری تویین توربو شش سیلندر با آرایش موتوری تخت استفاده است، این پیشرانه می تواند ۴۷۳ اسب بخار قدرت و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند


در انیمیشن ماشین ها، از نسخه ۹۱۱ کررا جی تی اس سال ۲۰۰۲ میلادی استفاده شده است، اما اکنون قرار است نسخه ۹۱۱ کررا جی تی اس معرفی شود. در این نسخه به روز رسانی شده، از یک پیشرانه ۳ لیتری تویین توربو شش سیلندر با آرایش موتوری تخت استفاده شده است، این پیشرانه می تواند ۴۷۳ اسب بخار قدرت و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. کفتنی است که از یک گیربکس هفت سرعته دستی نیز برای انتقال قدرت در ۹۱۱ کررا استفاده شده است.

پورشه ۹۱۱ سالی کررا را رونمایی کرد


پورشه قصد دارد به حدی این خودرو را نزدیک به سالی کررا در دنیا واقعی تولید کند که حتی رنگ بدنه آن آبی متالیک سالی است. پورشه با همکاری پیکسار از اسپویلر و نشان نواری شخصیت سالی در انمیشین ماشین ها برای ۹۱۱ کررا استفاده کرده است. ۹۱۱ کررا قرار است به چرخ های منحصر به فرد ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب که متعلق به نسخه ۹۹۶ است، مجهز شود. در حقیقت این خودرو را باید یک محصول کلاسیک-انیمیشنی نامید.

پورشه ۹۱۱ سالی کررا را رونمایی کرد


باتوجه به اینکه هیچ نمایی از کابین سالی کررا در انمیشین ماشین ها نمایش داده نشده است، پورشه قصد دارد کابین ۹۱۱ کررا سالی را با تریم آبی متالیک برای کنسول وسط و داشبورد تولید کند. طبق معمول تزپینات چوبی روی قطعات در، پنل های کابین، صندلی و داشبورد دیده می شود. صندلی ها و فرمان و برخی از اجزا داشبورد نیز با متریال چرم تولید شده اند.

پورشه ۹۱۱ سالی کررا را رونمایی کرد


نکته قابل توجه در ۹۱۱ کررا سالی وجود طرح برجسته گرافیکی شخصیت سالی انیمیشن ماشین ها است که روی اجزای از جمله: بدنه، ستون ها، میل سوپاپ، داشبورد، لاستیک ها و کنار صندلی وجود دارد. در کنار تمام این موارد پورشه حالت رانندگی کاچو را برای این خودرو قرار داده تا راننده از بیشترین قدرت خودرو برای لذت رانندگی استفاده کند.

پورشه ۹۱۱ سالی کررا را رونمایی کرد


گفتنی است که پورشه سالی رونمایی شده در هفته خودروی مونتری برای کمک به خیریه به صورت ویژه حراج شد. مالک این خودرو هر شخصی که باشد هدایایی از جمله: ساعت، روکش ماشین ها، کتابی با طراحی پاپ پاولی طراحی پورشه دریافت خواهد کرد. در پایان باید ذکر کرد که اطلاعات بیشتر از این خودرو در سایت شرکت خودروسازی پورشه موجود است.

نظر شما