شناسهٔ خبر: 55587475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان ایسین بندرعباس سیمرغ زرین گرفت

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: «مائده غریب نواز»، عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان ایسین بندرعباس در جشنواره ملی سیمرغ، موفق به کسب دریافت سیمرغ زرین شد.

صاحب‌خبر -

امینه دریانورد روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مائده غریب نواز از شهرستان بندرعباس و عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان ایسین از بین ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده در مرحله نهایی در بخش قصه‌گویی و در رده کودک جشنواره ملی سیمرغ، با کسب مقام اول سیمرغ زرین جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این جشنواره روز گذشته به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در ۲ بخش قصه‌گویی و مجری‌گری با حضور ۱۵۱ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در استان قزوین برگزار و در بخش نفرات برتر بخش قصه‌گویی کودک «مائده غریب نواز» از بندرعباس نفر اول معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان بیان کرد: این جشنواره در میان گروه‌های سنی پنج تا هشت سال، گروه ۹ تا ۱۲ سال و همچنین ۱۳ تا ۱۸ سال در ۲ بخش قصه‌گویی و مجری گری برگزار شد.

دریانورد افزود: در مجموع شرکت‌کنندگان ۶۰ نفر از قزوین و ۹۱ نفر از سایر استان‌ها مانند تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، فارس حضور دارند و که برنامه‌های متنوعی طی این دو روز برای آنها تدارک دیده شده است.

نظر شما