شناسهٔ خبر: 55584846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مصاف تیم‌های نساجی مازنداران و مس رفسنجان به روایت تصویر

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس رفسنجان درهفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته و تن به تساوی یک_یک دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته نخست از بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی، نساجی مجبور شد تا در استادیوم نقش‌جهان به مصاف مس رفسنجان برود. مطهری در این دیدار تیمش را با ترکیب علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، علیرضا ابراهیمی، حامد شیری، مصطفی جوادیان، اکبر صادقی، محمد شریفی، صابر حردانی، علی شجاعی، کریم اسلامی و ایوب کلانتری راهی میدان کرده بود.

مس رفسنجان هم با ا ترکیب حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا،گادوین منشا مقابل نساجی حاضر شد.

تقابل شب گذشته شاگردان مطهری و ربیعی، بازی پرهیجان و تماشایی از آب درآمد و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی را خلق کرند اما در نهایت دو تیم تن به تقسیم امتیازات داده و بازی با تساوی یک_یک خاتمه یافت. گل تیم نساجی توسط حامد شیری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و لوسیانو پریرا زننده گل تساوی مس بود.

در زیر تصاویری از این بازی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/170

نظر شما