شناسهٔ خبر: 55575288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی

روز درخشان پارا کمانداران با کسب ۳ طلا و ۲ نقره

ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان ایران موفق به کسب ۳ طلا و ۲ نقره در بازی‌ها همبستگی کشور‌های اسلامی شدند.

صاحب‌خبر -

در رقابت‌های پارا تیراندازی با کمان پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی پارا کمان‌داران کامپوند ایران با کسب سه مدال طلا و پارا کمان‌داران ریکرو ایران با کسب دو مدال نقره خوش درخشیدند.

در این رقابت‌ها و در بخش دوبل بانوان، تیم ایران با ترکیب فرزانه عسگری و مریم یاورپور در دیدار فینال موفق شد با برتری برابر تیم میزبان صاحب مدال طلا شود. دو نماینده ایران با غلبه بر تیم ترکیه با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ موفق به کسب مدال طلای تیمی رقابت‌های پارا تیراندازی با کمان شدند. همچنین تیم هادی نوری و سینا منشازاده در بخش کامپوند دوبل مردان به گردن آویز طلا دست یافتند. ملی‌پوشان ایران موفق شدند با اختلاف زیاد و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۴۵ ترکیه میزبان را در مصاف فینال شکست دهند.

در بخش کامپوند میکس تیم ایران با ترکیب رمضان بیابانی و مریم یاورپور در مصاف با تیم کشور میزبان صاحب مدال خوش‌رنگ طلا شدند. تیم میکس کامپوند پارا تیراندازی با کمان ایران با ترکیب رمضان بیابانی و مریم یاورپور با برتری ۱۵۴ بر ۱۵۰ به تیم ترکیه به مدال طلا رسید.

در فینال ریکور دوبل نیز، تیم مردان ایران با ترکیب اصغر زارعی‌نژاد و غلامرضا رحیمی در مصاف با ورزشکاران کشور ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید. تیم ریکور دوبل مردان ایران در مصاف نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ تن به شکست داد.

تیم ریکرو میکس ایران نیز با ترکیب محمدرضا عرب‌عامری و سمیه رحیمی در مصاف با نمایندگان کشور ترکیه تن به شکست دادند و به مدال نقره رسیدند.

در مصاف پایانی، کمان‌داران کشور میزبان ۶ بر صفر نمایندگان ایران را مغلوب کردند و به مدال طلا دست یافتند.

نظر شما