شناسهٔ خبر: 55570214 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 14 سریال یاغی از سرور رسمی

دانلود قسمت چهاردهم سریال یاغی را به صورت رسمی، حلال و قانونی از لینک‌های زیر دانلود کنید. نسخه‌های دانلود قسمت چهاردهم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از حلال دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. "یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال‌های نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش میپردازند

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین سوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

زمان پخش نسخه دانلود قسمت 14 سریال یاغی

این مجموعه این هفته جمعه ساعت 8  صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

جهت دانلود سریال یاغی روی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود سریال یاغی قسمت 14

دانلود قسمت 14 سریال یاغی از سرور رسمی

بازیگران دانلود قسمت 14 سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

همچنین می توانید پنجشنبه هفته آینده ساعت 8 صبح قسمت پانزدهم این سریال را از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود قسمت 15 سریال یاغی

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما