شناسهٔ خبر: 55568606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استرلینگ هواداران چلسی را بخشیده است؟

رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، اعلام کرد که توهین‌هایی که چند سال قبل در استمفوردبریج شنید، باعث نشد در پیوستن به این باشگاه تردید کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش انگلیسی سه سال قبل زمانی که با پیراهن منچسترسیتی به استمفوردبریج رفته بود، با توهین های نژادپرستانه‌ای از سوی تعدادی از هواداران چلسی روبه‌رو شد.
او که در این تابستان از سیتی به چلسی پیوست، برای اولین بار مورد آن اتفاق صحبت کرد و تاکید کرد که آن توهین‌ها هرگز تاثیری روی نظر او در مورد آبی های لندن نداشته است.
او به خبرنگاران گفت:" من دیروز (چهارشنبه) یک چیز کوتاه در مورد آن اتفاق دیدم و این اولین باری بود که یاد آن افتادم. این چیزی نیست که اصلا ذهن من را مشغول کند. نمی‌توانم اجازه بدهم که اتفاقی که توسط چند نفر رخ داده، نظر من در مورد باشگاه را تغییر بدهد.

دلیل انتخاب چلسی از بین پیشنهادهای مختلف؟ برای خانواده من پیوستن به چلسی معنای زیادی داشت و همین طور مسیری که باشگاه در حال طی کردن آن است. اگر در چند سال اخیر نتایج چلسی را دنبال کرده باشید، می بینید که آنها در چهار یا پنج فینال حضور داشتند. این تیمی است که در حال رقابت برای کسب جام هاست و دائما دارد بهتر می شود.
من دقیقا می دانم که از زندگی و دوران حرفه ای ام چه می خواهم. اکنون زمان مناسبی برای یک چالش جدید بود. می خواهم در تصمیمات رختکن بیشتر مشارکت داشته باشم، بیشتر حرف بزنم و تلاش کنم که تیم را به پیش ببرم."
 

نظر شما