شناسهٔ خبر: 55568174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری کلاس های قرآنی برای خواهران بسیجی شهرستان بندرسیریک

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر(س) بندر سیریک از برگزاری کلاس های قرآنی بسیجیان در فصل تابستان برای بسیجیان خواهر این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، پاسدار افسانه رییسی افزود: تعداد ۱۱ کلاس آموزش قرآن کریم برای بسیجیان خواهر این حوزه در حال برگزاری است.
وی بیان داشت: این کلاس های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب قرآن و وسایل آموزشی برای طیف های کودکان، نوجوانان و جوانان این حوزه در نظر گرفته شده و این کلاس ها از اول مردادماه جاری آغاز و تا نیمه شهریورماه ادامه دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر(س) بندر سیریک اظهارداشت: این کلاس ها به منظور صحیح خوانی قرآن و حتی به صورت حرفه ای تر همراه با آموزش رعایت تجوید و قواعد قرآنی نیز در حال برگزاری است و هدف اصلی آشنایی و انس و الفت بسیجیان با مباحث و مفاهیم قرآن در کنار تجوید و قواعد قرآنی است.
وی یادآورشد: بسیجیانی که بهترین مهارت ها را کسب کنند، هر ساله در مسابقات قرآنی شهرستان بندرسیریک و در صورت کسب رتبه های برتر به مسابقات استانی اعزام می شوند.
پاسدار رییسی ادامه‌داد: خوشبختانه تعدادی از بسیجیان خواهر سیریک در سال گذشته صاحب رتبه های برتر قرآنی در رشته حفظ و قرائت شدند و در واقع این نشان دهنده ظرفیت خوب و توانمند دختران شهرستان بندرسیریک و بسیج است.

نظر شما