شناسهٔ خبر: 55568116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در دست اقدام کهنوج بازدید کرد

جیرفت - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی امروز (پنجشنبه) از پروژه‌های در دست اقدام شهر کهنوج بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب کرمان، "علی نبیان" در آیین بازدید از پروژه های در دست اقدام شهر کهنوج گفت: مقوله زمان در فرصت‌های مسئولیتی همه ما محدود و لازم است بدون فوت وقت زمینه‌های آماده سازی استفاده از ظرفیت‌ بیمارستان کهنوج و دیگر پروژه های در دست ساخت جنوب کرمان برای خدمت به مردم منطقه هر چه سریعتر فراهم شود و تعامل و هم‌ افزایی هرچه بیشتر و لزوم همکاری های بین دستگاهای اجرایی و مرتبط می تواند در این زمینه موثر باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از بافت فرسوده شهری، پروژه های مسکن و بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و مسجد جامع در دست ساخت کهنوج نیز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در خصوص بیمارستان در حال ساخت کهنوج گفت: پروژه بیمارستان این شهرستان پس از انجام مراحل تجهیز کارگاه و آرماتوربندی فوندانسیون ساختمان اصلی آن در حال انجام است.

نبیان گفت: این بیمارستان با ۲۲ هزار متر مربع زیربنا در پنج طبقه در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و به صورت ۲۲۰ تختخواب در نظر گرفته شده است و در طراحی های انجام شده پنج۵ هزار متر مربع نیز زیربنای ساختمان های جنبی آن است.

وی اظهار داشت: اعتبار اسکلت این پروژه هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و این بیمارستان در مکانی جانمایی شده که ساکنین سه شهرستان کهنوج ،قلعه گنج و رودبار جنوب بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه وشهر سازی مستقر در شهر جیرفت ویژه سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان بازدید کرد.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

نظر شما