شناسهٔ خبر: 55565265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد

اختصاص اعتبار ویژه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی کرمان

زهرا دهقان زاده

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور جهت تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های بم، ریگان، نرماشیر و  فهرج با حضور وزیر آموزش و پرورش در بم با تقدیر و تشکر از وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر این چهارمین سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان است که به صورت جهادی و میدانی در مناطق محروم استان حضور یافته و آثار و برکات بسیار خوبی در پی داشته است.

وی بر تجهیز هنرستان های فنی و حرفه و کار دانش در راستای هدایت متوازن به سمت رشته های فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت: ۱۶۶ مدرسه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد که خواستار اختصاص بودجه جهت تکمیل این مدارس هستیم

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی استان کرمان از میانگین کشوری پایین تر است گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در استان کرمان در سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه فاصله شمالی ترین تا جنوبی ترین مدرسه استان کرمان بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر است بر اختصاص بودجه ویژه جهت کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما