شناسهٔ خبر: 55562524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌مندی 11 درصد جامعه از خدمات بهزیستی/خط تماس‌های 123 و 1480 باید به مردم معرفی شود

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: 8 تا 9 درصد جامعه زیر پوشش خدمات مختلف این نهاد هستند، که با اجرای طرح‌های مختلف بعضا تا 11 درصد جامعه نیز زیر پوشش قرار گرفته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران فارس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد مردمی است که برای خدمات رسانی به جامعه هدف ایجاد شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: 8 تا 9 درصد جامعه زیر پوشش خدمات مختلف این نهاد هستند، که با اجرای طرح‌های مختلف بعضا تا 11 درصد جامعه نیز زیر پوشش قرار گرفته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های بهزیستی نیاز به تبلیغ دارد تا مردم از خدمات این نهاد مطلع و آگاهی داشته باشند تا بهزیستی چه خدمات ارائه می‌کنند، تصریح کرد: در این زمینه همکاری رسانه‌ها می‌تواند بهزیستی را در ارائه خدمات یاری کند.

حسینی خدمات اورژانس بهزیستی و خدمات ژنتیکی بهزیستی را از جمله اقدامات مهم این نهاد برشمرد و گفت: به نظر من خط 123 و 1480 بهزیستی باید مثل شماره تماس 110 پلیس در جامعه نهادینه و معرفی شود تا مردم از امکانات بهزیستی به مردم شناسانده شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در مورد خدمات خط تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ افزود: خط مشاوره ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

وی تصریح کرد: این خط در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، اضطراب و وسواس و... آماده  مشاوره و پاسخگویی است.

در این دیدار قنبر رسولی، مدیر دفتر استانی خبرگزاری در زنجان بر آمادگی این رسانه در راستای معرفی خدمات بهزیستی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام2308

نظر شما