شناسهٔ خبر: 55562379 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رونمایی از پوستر رینوتکس 2022 با حضور استاندار آذربایجان شرقی

پوستر دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2022) با حضور استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد؛ این نمایشگاه، دوم تا ششم آبان امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از پوستر رینوتکس 2022، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید دانش‌بنیان، نمایشگاه ربع رشیدی باید متفاوت از سال‌های گذشته و با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

عابدین خرّم افزود: این نمایشگاه باید محل انعقاد قراردادهای بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان و آماده شدن آنها برای تولید انبوه و صادرات محصولات فناورانه باشد و از این رهگذر بتوانیم تبریز را به هاب صادرات دانش‌بنیان در کشور و منطقه تبدیل کنیم.

مشاور و نماینده تام‌الاختیار استاندار در حوزه فناوری، نوآوری، اقتصاد دانش‌بنیان و منطقه ویژه علم و فناوری هم در این مراسم گفت: رویکرد ما در این دوره از نمایشگاه ربع رشیدی، کیفی‌سازی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه است.

عبدالرضا فلاح افزود: رینوتکس را به‌عنوان یک فرصت اقتصادی می‌بینیم و آمادگی داریم تا امکان استفاده از این فرصت را برای تمام بازیگران و عناصر اکوسیستم فناوری در استان و کشور آماده کنیم.

سعید غریب خواجه، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از 9 دوره برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی، گفت: امکان معرفی و عرضه محصولات فناورانه به بازارهای هدف و ارتباط صاحبان فناوری با صاحبان صنایع از مهم‌ترین مزایای برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما