شناسهٔ خبر: 55562314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رفع مشکلات روستاییان برای اشتغال‌زایی در اولویت قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر نقنه گفت: روستاییان برای گسترش شغل خود و اشتغال‌زایی با مشکل مواجه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فرهادی امروز _ پنجشنبه بیستم مردادماه _ در جلسه هم‌اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجن و اعضای شورای اسلامی شهر نقنه، اظهار کرد: روستاهایی با تعداد خانوار کم و جمعیت محدود در شهرستان واقع شدند که در معرض دید نیستند و برای گسترش شغل و اشتغال‌زایی با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: چگونگی اعطای تسهیلات به متقاضیان در ماه اول سال آینده یا آخر سال جاری تصویب می‌شود، شهرهایی از قلم افتاده است، لذا خواستاریم فرماندار نسبت به طرح موضوع در کمیته اشتغال شهرستان اقدام و نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نقنه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی بسیاری در شهر نقنه وجود دارد، لذا از نماینده بنیاد برکت در استان انتظار داریم نسبت به اصلاح روند موجود اقدام و در چارچوب وظایف تسهیلات اشتغال‌زایی نیز برای این شهر برنامه‌ریزی شود که در این راستا پیشنهاد می‌شود، روند تأیید تسهیلات پرداختی توسط بنیاد برکت به سه مرحله در سال افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، نقنه از شهرهای شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری است که مردم آن به دلیل نبود اشتغال به شهرها و استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند، لذا می‌طلبد مسئولان در سطح شهرستان بروجن، استان و کشور تدابیر اساسی در این زمینه داشته باشند.

نظر شما