شناسهٔ خبر: 55562287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هوشمندسازی ثبت اسناد یک دستاورد ویژه برای دولت است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هوشمندسازی ثبت اسناد یک دستاورد ویژه برای دولت است، گفت: سیستمی شدن سبب شفافیت و تسهیل در امور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار ظهر پنجشنبه با معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در دفتر خود با بیان اینکه یکی از دستاوردهای خوب دولت، تحول در حوزه ارائه خدمات است، بیان کرد: هوشمندسازی ارائه خدمات در زمینه ثبت اسناد و املاک یکی از دستاوردهای مهم دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی و سبب رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اینکه سیستمی شدن کارهای مردم را بسیار تسهیل می‌کند، گفت: افزایش رضایت‌مندی مردم هدف و محور فعالیت‌های مسئولان باشد.

امام جمعه سمنان مصونیت اسناد و جلوگیری از سوءاستفاده را دیگر رکن و ویژگی مهم سیستمی شدن اسناد و املاک کشور دانست و تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در این زمینه صورت گرفته اسناد اراضی کشاورزی است که باعث می‌شود دست سو استفاده گران از اراضی دولتی و کشاورزی، کوتاه شود.

مطیعی با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان سمنان همراهی بسیار خوبی با ثبت اسناد داشته و کمترین مشکل را در زمینه حریم رودخانه و زمین خواری و… داریم، گفت: این نشان از پایبندی مردم به قانون است.

به گزارش مهر، بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور و معاون قوه قضائیه در سفر یک روزه به سمنان پس از دیدار با مطیعی در جمع مسئولان قضائی حضور یافت.

نظر شما