شناسهٔ خبر: 55561510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

اهانت به ساحت نورانی شهدا را برنمی‌تابیم / شهید همدانی همچنان موجب ارعاب و وحشت دشمنان است

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت سردار شهید همدانی از سوی فتنه‌گران، اعتراض کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت سران فتنه به سردار حسین همدانی واکنش نشان داد و اعلام کرد اهانت به ساحت نورانی شهدا را هرگز برنمی‌تابیم.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان شاهد حرمت شکنی و اهانت به خط مشی و سیره عاشورایی توسط معاندین و عاملان فتنه ۸۸ گشتیم. هتاکانی ضعیف و چشم دوخته به دهان دشمنان که جز یاوه گویی و اهانت در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی و فرهنگ ایثار و شهادت کاری از پیش نبردند، نمیبرند و ان شاءالله نخواهند برد.

اینبار دست کوتاه‌تر از همیشه‌ی فتنه گران، آلوده به هتک حرمت علیه سردار سرلشکر حاج حسین همدانی شده است. بزرگ مردی که بعد چندین سال از شهادتش، همچنان موجب ارعاب و وحشت دشمنان و منافقان کوردل است و همانا شهدا زنده اند که اینگونه یاد و نام نهضت آفرینشان لرزه بر اندام سست و پوشالی دشمنان افکنده است.

در روز‌هایی که ملت غیور و حسینی ایران بار دیگر همچون گذشته در مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام درس فرهنگ عظیم عاشورا را زمزمه میکنند، بار دیگر با شعار "نصرتی لکم معده" پیغام بزرگ خود را در بیعت با حسین و حسینیان سر میدهند و بیش از پیش پای مکتب مقاومت و شهادت می‌ایستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ضمن اعلام برائت از این حرکت مقبوحانه و تقدیم ادای احترام محضر شهید بزرگ سردار سرلشکر حاج حسین همدانی، شدیدا این هتک حرمت را محکوم کرده و اعلام میدارد که اهانت به ساحت نورانی شهدا را هرگز برنمی تابیم. ما دانشجویان بسیجی پای نهضت سرخ حسینی تا آخرین قطرات خون ایستاده و اجازه نخواهیم داد علم این مکتب بر زمین بماند.

نظر شما