شناسهٔ خبر: 55561099 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

میزبانی از محمد معتمدی و یوسفعلی میر شکاک در برنامه «آن»

در قسمت سوم و چهارم برنامه «آن» که پنجشنبه و جمعه بیست و یکم و بیست و دوم مردادماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان دو هنرمند فعال درزمینهٔ خوانندگی و شعر و ادب خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه تلویزیونی «آن» پنجشنبه بیستم مردادماه میزبان «محمد معتمدی» خواننده کشورمان است و با او در باب آثار عاشورایی وی همچون حرخوانی در اپرای عاشورا و قاب آه (تیتراژ پایانی برنامه) به گفت‌وگو می‌نشیند.

در برنامه پیش روی «آن» بخش‌های متنوعی ازجمله گفت‌وگو با محمدمهدی سیار شاعر و ترانه‌سرا، گفت‌وگوی مردمی و خوانندگی محمد معتمدی پخش می‌شود.

همچنین این برنامه در قسمت چهارم که جمعه بیست و یکم مرداد از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، میزبان یوسفعلی میر شکاک شاعر و نویسنده است.

میزبانی از محمد معتمدی و یوسفعلی میر شکاک در برنامه «آن»

میر شکاک در ۳۰ سال اخیر درزمینهٔ گوناگونی ازجمله سرودن شعر و نگارش نقدهای ادبی تا نوشته‌های طنز و مقالات سیاسی، مذهبی و عرفانی فعال بوده است وی این بار بابت سرایش شعر «خیز و جامه نیلی کن» با محوریت واقعه عاشورا به گفت‌وگو پرداخته است.

برنامه «آن» به تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و اجرای امیرحسین سمیعی کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست که پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۶:۱۵ خواهد بود.

نظر شما