شناسهٔ خبر: 55560863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرداخت تسهیلات به پروژه شهرکرد- شلمزار تا دوماه آینده انجام می‌شود

مریم بیگی

مدیرعامل بانک رفاه در خصوص پرداخت تسهیلات توسط بانک رفاه برای تکمیل پروژه محور شهرکرد به شلمزار، گفت: مراحل نهایی پرداخت تسهیلات به پروژه شهرکرد به شلمزار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود روند پرداخت تا دوماه زمان نیاز داشته باشد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل لله‌گانی ۲۰ مردادماه در حاشیه دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این جلسه در مورد طرح‌های توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری، توسعه مراکز بهداشتی، تامین اعتبار محورهای مواصلاتی و .... برای سرمایه‌گذاری تبادل نظر شد، اظهار کرد: باتوجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به‌نام " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" بانک رفاه در حوزه ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرده است.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه در خصوص پرداخت تسهیلات توسط بانک رفاه برای تکمیل پروژه محور شهرکرد به شلمزار، گفت: مقرر شد در قالب ماده ۵۶، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک رفاه در قالب تسهیلات برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کند.

وی افزود: مراحل نهایی پرداخت تسهیلات به پروژه شهرکرد به شلمزار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است، در صورتی که مجوز نهایی توسط بانک مرکزی صادر شود، اعتبار تخصیص پیدا می‌کند، پیش‌بینی می‌شود روند پرداخت تا دوماه زمان نیاز داشته باشد.

لله‌گانی با اشاره به پروژه طرح تکمیلی بیمارستان هاجر در شهرکرد، یادآور شد: بخشی از اعتبار این پروژه توسط بانک رفاه پرداخت شده است، بخشی از منابع نیز توسط بخش دولتی تامین می‌شود، تامین اعتبار توسط بانک رفاه در مراحل پایانی است.

انتهای پیام

نظر شما