شناسهٔ خبر: 55560513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسانه ابزار مطالبه‌گری و انتقاد سازنده از مسؤولان است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی به نقش مهم خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در بهبود وضعیت جامعه در شئون مختلف پرداخت و گفت: رسانه‌ها ابزار کارآمدی در راستای مطالبه گری و انتقاد سازنده از مسئولان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی و امام‌جمعه بجنورد با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار به نقش مهم خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در بهبود وضعیت جامعه در شئون مختلف پرداخت و اظهار کرد: رسانه‌ها ابزار کارآمدی در راستای مطالبه گری و انتقاد سازنده از مسئولان هستند.

وی با تبیین نقش مهم حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در رسوا کردن بنی‌امیه بعد از واقعه عاشورا، گفت: این بزرگواران پیش از انتشار خبر و روایت دروغ، روایت صحیح در مورد واقعه کربلا را برای همه تبیین کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه در دنیای امروز، افزود: شرایط امروز با گذشته تفاوت دارد و به‌تبع آن جایگاه رسانه نیز بسیار مهم‌تر و خطیرتر شده است؛ زیرا در جامعه کنونی خبر کذب با انتشار در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای وسیع، حتی اگر تصحیح شود، اثر نخست خود را می‌گذارد و اصلاح و تصحیح آن نمی‌تواند تمام تبعات آن را جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، رسانه ملی را بلندگوی نظام و ابزار مطالبه گری و انتقاد سازنده از مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئولان و مدیران هم باید بدانند که مجموعه‌ای از اصحاب رسانه، نظارت‌کننده بر رفتار آن‌هاست.

انتهای پیام/س

نظر شما