شناسهٔ خبر: 55558324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شکست جوانان ایران مقابل بحرین

تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل سایت فدارسیون والیبال ، مرحله دوم مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از امروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) با مسابقه ایران و بحرین در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که برای کسب تجربه در این رقابت‌ها شرکت کردند، در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند.

ملی پوشان جوان ایران در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیازهای ۲۵ بر۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به حریف بزرگسال و با تجربه خود واگذار کردند.

در ست اول تیم ایران بازی را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری،پ وریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

از همان ابتدای ست این بحرینی ها بودند که با سرویس‌ها و دفاع خوب ابتکار عمل را از بازیکنان جوان ایران گرفتند. پس از آن مومنی‌مقدم دست به چند تعویض برای تغییر نتیجه زد اما بحرینی‌های باتجربه بازی خوب و ‌با کیفیت خود را تا پایان ست ادامه دادند و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود بحرین به پایان رسید.

در ابتدای ست دوم بازی دو تیم ایران و بحرین نزدیک و پایاپای پیش رفت ولی از امتیاز شش به بعد این بحرینی‌ها بودند که باز هم با تکیه بر سرویس و دفاع و همچنین تقسیم توپ خوب پاسور این تیم در طول تور، اختلاف امتیاز را به عدد شش رسانده و نهایتا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود بحرین به پایان رسید.

در ست سوم جوانان ایران، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و با پاس‌های عالی عرشیا به‌نژاد، دفاع روی تور یوسف کاظمی و آبشارهای سنگین گلزاده با اعتماد به نفس بیشتر و ‌تمرکز بالا توانستند بحرین را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست داده تا با روحیه بالا به مصاف بحرین در ست چهارم بروند.

بازی در ست چهارم با برتری ایران آغاز شد ولی در ادامه باز هم این بحرینی‌ها بودند که با سرویس و دفاع روی تور خوب، جوانان ایران را ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کردند تا در نهایت این مسابقه سه بر یک به سود بحرین شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (جمعه بیست و یکم مرداد) به مصاف تیم چین خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم، شانس حضور بین چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را خواهد داشت.

نظر شما