شناسهٔ خبر: 55558100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

با صدور پیامی انجام شد؛

تقدیر فرمانده سپاه استان قم از خبرنگاران

فرمانده سپاه قم با صدور پیامی به دنبال فرا رسیدن سالروز بزرگداشت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم به دنبال سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

تبیین و بیان درست حقایق در بستر تاریخ به ماندگاری وقایع مهم و تاثیرگذار، آنگونه که هست، خواهد انجامید. همچنان که حضرت سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها از این روی باعث ماندگاری عاشورای حسینی در دل تاریخ شدند و ضبط و ثبت خبر آن روزگار خود به ماندگاری سند آن واقعه عظیم انجامید. حال امسال واقعه عظیم عاشورای حسینی مقارن شد با روز قدرشناسی از جایگاه خبرنگار، روزی که با یاد و نام شهید محمود صارمی پیوند خورده است.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت‌های چشمگیر برای خبرنگاران استان مقدس قم، چه آن گرانقدرانی که در حوزه مکتوبات خبر قلم میزنند و چه آن هنرمندانی که به ثبت تصویر یک خبر بعنوان عکاس خبری می‌پردازند، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای همه خبرنگاران آرزوی توفیق روز افزون در تبیین حوادثی همچون عاشورای حسینی و افشای نقشه‌های کینه‌توزانه دشمنان دین و مال و ناموس این مملکت و ایجاد شور و امید و نشاط در جامعه را خواستارم.

همواره موفق و پیروز و سربلند باشید 

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

نظر شما