شناسهٔ خبر: 55557690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صعود ۲ پله‌ای شهرداری خنجین

شهردار خنجین از ارتقای درجه این شهرداری از دو به چهار خبر داد و گفت: امیدواریم این ارتقای درجه در جهت توسعه و جذب امکانات برای آبادانی شهر به کار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

محسن آشناور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ارتقای درجه شهرداری خنجین از درجه دو به چهار ابلاغ شد که نشان از رشد شهرداری دارد و بدون شک این ارتقا در توسعه و آبادانی نقش مهم و بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: به استناد تبصره (۳) ماده (۱) آئین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و براساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها، ارتقای درجه شهرداری بر مبنای سه شاخص درآمد و بودجه و جمعیت و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری انجام می‌شود.

شهردار خنجین خاطرنشان کرد: درجه‌بندی شهرداری‌های کشور شامل ۱۲ رده است، درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس و درجه ۱۲ برای کلان‌شهرها است.

آشناور تصریح کرد: آخرین ارتقای درجه‌بندی شهرداری خنجین سال ۹۶ بود که براساس آن درجه شهرداری از یک به دو ارتقا پیدا کرد، در حال حاضر و پس از چهار سال شاهد ارتقای درجه شهرداری از دو به چهار هستیم که دستاورد مهمی برای مجموعه شهرداری و شهر خنجین است.

وی با بیان اینکه این ارتقای درجه حاصل تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر است، گفت: چارت سازمانی و نیروی انسانی شهرداری، جذب بیشتر اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین به‌خصوص ماشین‌آلات سنگین آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات آتش‌نشانی و اختصاص کمک‌های اعتباری برای پروژه‌های ملی از فواید ارتقای درجه شهرداری است.

شهردار خنجین افزود: امیدواریم این ارتقای درجه جهت توسعه و جذب امکانات برای آبادانی شهر به کار گرفته شود.

به گزارش ایمنا، خنجین یکی از شهرهای استان مرکزی است.

نظر شما