شناسهٔ خبر: 55557686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آنچلوتی: سوپرجام سخت‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم/ همیشه تشنه پیروزی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی رئال مادرید پس از کسب سوپرجام اروپا معتقد است که بازی با فرانکفورت سخت‌تر از انتظارتش بوده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا، پیروزی مقابل اینتراخت فرانفکفورت و کسب سوپرجام اروپا یک شروع پیروزمندانه برای رئال مادرید در آغاز فصل ۲۰۲۲/۲۳ بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال پس از کسب سوپرجام گفت: ما یک تیم جدی و با انگیزه داریم که مصمم به پیروزی است. این بازی سخت‌تر از حد انتظار بود، به خصوص در نیمه اول که برای چرخش توپ بین خطوط مشکل داشتیم. بعد از گل آلابا به خوبی بازی را کنترل کردیم. ما خوب کار می‌کنیم و این بسیار مثبت است که از زمانی که من به عنوان مربی بازگشته‌ام، در هر سه فینالی که بازی کرده‌ایم، دروازه خود را بسته نگه داشته‌ایم.

آنچلوتی درباره عملکرد کازمیرو که بهترین بازیکن سوپرجام شد و اینکه آیا او به دلیل آمدن شوامنی انگیزه خاصی دارد، گفت: از او نپرسیده‌ام که آیا از آمدن  شوامنی ناراحت است یا خیر. او مثل همیشه است و جایزه MVP را به دست آورد زیرا بهترین بازیکن بود. او ضد حملات آنها را به خوبی مدیریت کرد و شوامنی قرار است چیزهای زیادی از او بیاموزد.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره گل اول و نقشه تیم روی استفاده از ضربات ایستگاهی، گفت: ما قصد داشتیم در نزدیکی‌های تیرک دروازه به آنها ضربه بزنیم، زیرا احساس می‌کردیم آنها در آنجا ضعف دارند.

سرمربی رئال مادرید همچنین به تمجید از کریم بنزما پرداخت و اظهار داشت: او بازیکن بسیار مهمی است و  رهبر تیم است. او گل های زیادی به ثمر رسانده است، فصل را خوب تمام کرد و فصل جدید را خوب شروع کرده است و هیچ کس شکی ندارد که باید برنده توپ طلا شود اما در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

نظر شما