شناسهٔ خبر: 55557398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش فعالان سیاسی به وقاحت موسوی| معلمی: موسوی اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی ندارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: موسوی با سخنانی که بیان کرد، باید بپذیرد اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی ندارد و باید بگوییم یک لیبرال است که خود را در لباس انقلابی مخفی کرده بود و از سال ۸۸، شخصیت خود را به مرور نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

محمود معلمی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ اظهار داشت: شخصیت میر حسین موسوی شخصیتی شناخته  شده از دوران گذشته است و افرادی مانند شهیدان آیت و دیالمه به شخصیت او پی بردند.

وی با یادآوری اینکه موسوی در متن بیانیه سخنانی گفته است که مشخص است با مبانی انقلاب اسلامی مخالف است، توضیح داد: وظیفه انقلاب اسلامی این است که اگر اسلام و کشورهای اسلامی در خطر باشند، از مسلمانان جهان حمایت کند و در همین راستا موسوی با سخنانی که بیان کرد، باید بپذیرد اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی ندارد و باید بگوییم یک لیبرال است که خود را در لباس انقلابی مخفی کرده بود و از سال ۸۸، شخصیت خود را به مرور نشان می‌دهد.

معلمی با بیان اینکه وقتی او سردار همدانی که افتخار جهان اسلام است را به اینگونه زیر سؤال می‌برد نشان دهنده این است که با اقدامات انقلاب اسلامی مخالف است، یادآور شد: موسوی در بیانیه خود نابودی داعش را زیر سؤال می‌برد در صورتی‌که برای مسلمان و غیر مسلمان ثابت شد که داعش جریانی ساخته شده از سمت دشمنان اسلام است.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه تمام دنیا می‌دانند انقلاب اسلامی عامل بیداری اسلامی سطح منطقه است، بیان کرد: در لبنان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی تا نزدیکی بیروت آمد و اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد طرح اسرائیل کبری عملیاتی شده بود اما با این پیروزی بزرگ حزب‌الله لبنان شکل گرفت و مانع از حرکت رژیم غاصب صهیونیستی شد.

وی تأکید کرد: موسوی حتی کلمه شهادت را در بیانیه خود به‌کار نبرده است و این نکته جای سؤال است که او که روزی به نام سیاستمدار مثلا مذهبی مطرح بود، چطور به این فکر نمی‌کند که روزی داعش قصد تصرف ایران را داشت و اگر امثال شهید سلیمانی و همدانی‌ها نبودند، آیا خودش زنده بود و به‌دست داعش کشته نمی‌شد؟

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

نظر شما