شناسهٔ خبر: 55555886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

احیای ۱۷ واحد راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۱۷ واحد راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی ترین اولویت‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر است و در سال جاری برای تثبیت مشاغل نیز اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی جدید و همچنین تسهیل فروش محصولات تولیدی در استان بوشهر از گام‌های اساسی برای بهبود وضعیت اشتغال به شمار می رود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تعداد ۱۸ شهرک صنعتی در استان فعال هستند و بزودی چند شهرک و ناحیه جدید نیز تاسیس خواهد شد.

باستین تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، تعداد ۴۳۰ مجموعه تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان فعال هستند و حدود ۷ هزار شغل ایجاد کرده‌اند.

وی یادآور شد: رفع موانع تولید واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی استان در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

باستین اضافه کرد: اکنون برنامه ریزی برای احیای ۱۷ واحد راکد استان انجام شده و با پرداخت تسهیلات و تامین مواد اولیه و رفع مشکلات بیمه و مالیات و نقدینگی، نسبت به فعال سازی آنها اهتمام می‌ورزیم.

وی گفت: جذب سرمایه گذاران برای فعال سازی واحدهای زودبازده و طرح‌های اقتصادی از راهکارهای اولویت دار برای بهبود اشتغال در استان بوشهر است.

نظر شما