شناسهٔ خبر: 55554964 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۰ مرداد

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

صاحب‌خبر -
  • فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۰ مرداد:
  • فال روزانه متولدین فروردین
  •  فال روزانه متولدین اردیبهشت
  • فال امروز متولدین خرداد
  • فال روزانه متولدین تیر
  • فال و طالع بینی متولدین مرداد
  • فال امروز متولدین شهریور
  • طالع بینی روزانه متولدین مهر
  • فال روزانه متولدین آبان
  • فال روزانه متولدین آذر
  • فال روز متولدین دی
  • فال متولدین بهمن
  • فال روزانه متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۰ مرداد:

دوستان و اعضای خانواده تان از اینکه شما را در زندگی خود دارند بسیار خوشحال هستند و به شما افتخار می کنند، با این همه شما گاهی سلطه جو و زورگو می شوید و این اصلا خوب نیست! دوره ی بسیار خوبی در زندگی شما آغاز خواهد شد که با موفقیت های بسیار در زمینه های مختلف همراه خواهد بود. امسال تا جای ممکن از بحث و درگیری با دیگران، به ویژه آنهایی که دوستشان دارید، خودداری کنید. شما در تمام طول سال دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد که بعضی از آنها در رسیدن شما به منافع مادی نقش مهمی خواهند داشت. سعی کنید  تا جای ممکن پول هایتان را پس انداز کنید تا برای مخارج غیر مترقبه ای که اواخر سال برایتان پیش خواهند آمد آمادگی لازم را داشته باشید. آنهایی که هنوز مجرد هستند امسال حتی اگر شخص مورد علاقه شان را پیدا کنند هم شانس زیادی برای ازدواج نخواهند داشت. اگر فرزندی دارید امسال با دیدن موفقیت های او احساس غرور خواهید کرد. ماه های شهریور، بهمن و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

  • فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد
  • فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱
  • فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

فال روزانه متولدین فروردین

نتیجه ی هفته ها تلاش و برنامه ریزی شما امروز بالاخره مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و در روند پیشرفتتان با مرحله ای جدی و شاید حتی بحرانی روبرو خواهید بود. شما امروز صبر و حوصله ی چندانی ندارید و هر لحظه ممکن است از کوره در بروید، پس بهتر است مواظب رفتار خودتان باشید و کاری نکنید که باعث پشیمانیتان بشود. شما در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان شور و اشتیاق فراوانی دارید، اما نگران این هستید که مبادا لقمه ای بزرگ تر از دهانتان برداشته باشید. اصلا نگران نباشید، در حال حاضر هیچ چیزی به غیر از خودتان نمی تواند شما را محدود کند و باید تا جای ممکن به بلندپروازی های خود اهمیت بدهید. دستی برای گرفتن کمک به سمت تان دراز شده، تا جایی که می توانید کمک کنید. در مورد مسئله ای نظر شما تعیین کننده است، حواستان باشد ناخواسته حقی را ناحق نکنید. رسیدن یک تازه وارد، بحث هایی را در محیط کار یا زندگی تان ایجاد خواهد کرد. بهتر است شما شنونده باشید و دخالت نکنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما این را می دانید که نمی توانید تنها در یک حرکت و به راحتی آزادی را به دست بیاورید و باید مرحله به مرحله و به مرور زمان این حس را در خود ایجاد کنید. شاید این اواخر نداشتن آزادی مورد نظرتان شما را آزار داده باشد، اما طی چند روز فرصت هایی برای شما پیش خواهند آمد که مقدمات لازم برای ایجاد حس رهایی در وجودتان را فراهم خواهند آورد. فراموش نکنید که عشق بزرگترین آزادی است و شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که جایی برای این احساس بی نظیر در زندگی خود باز کنید. امروز اگر فرصتی برای وقت گذراندن با بچه هایتان برایتان پیش آمد قدر این فرصت را بدانید و برنامه مخصوصی برای امروزتان بچینید. کودک درونتان را آزاد کنید و شما هم مثل آنها رفتار کنید. حالا زمان مناسب برای عملی کردن کاری است که مدتهاست فکرتان را مشغول کرده، بیش از این دست دست نکنید. در رابطه عاطفی تان حرفی را که می خواهید بزنید، بهتر است اول مزه مزه کنید. مبادا با گفتن این حرف طرف مقابلتان را دچار شک و شبهه کنید. برای دعوت از یک دوست عجله نکنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز در تمام طول روز احساس می کنید که انگار تغییراتی در اطرافیانتان به وجود آمده است. این طور به نظر می رسد که آنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند و با صراحت و راحتی بیشتر حرف ها و احساسات خود را به زبان می آورند، اما آیا واقعا همه عوض شده اند یا شما تغییر کرده اید؟! شاید این شما هستید که نسبت به همیشه منزوی تر شده اید و از بقیه فاصله گرفته و در خود فرو رفته اید. اگر قصد دارید تغییراتی در ظاهر و اندام خود ایجاد کنید اکنون در زمان فوق العاده ای برای انجام این کار به سر می برید. از فرصت استفاده کرده و همین امروز به نزدیک ترین باشگاه رفته و ثبت نام کنید یا برای ورزش خانگی برنامه ریزی کنید. در یک مسئله مالی گره مشکلتان به این سادگی باز نمی شود. اختلاف و دلخوری ای بین شما و یک آشنا پیش آمده است. با مردم داری از این ناراحتی با کمترین آسیب عبور کنید. یادتان باشد، گذشت و بخشش شخصیت شما را بزرگتر می کند، به تلافی هرگز فکر نکنید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز می توانید بالاخره نفس راحتی کشیده و به ذهنتان کمی استراحت بدهید. با شرایط کیهانی موجود، امروز زمان فوق العاده ای برای آماده شدن برای رویارویی با چالش هایی است که تا پیش از این فقط باعث نگرانی شما بوده اند و هیچ قدمی در ارتباط با آنها برنداشته بودید. اگر امروز فکرتان خوب کار می کند به این دلیل است که قدرت رویارویی با مشکلاتتان را پیدا کرده اید و به جای فرار کردن با آنها روبرو شده اید. حالا که اعتماد به نفس خود را باری دیگر به دست آورده اید می توانید از این فرصت استفاده کرده و آنچه در قلب و ذهنتان می گذرد را با شخصی که برایتان بسیار عزیز است در میان بگذارید. ناتوانی در تصمیم گیریم موجب بروز مشکلاتی شده که حالا با آنها روبرو شده اید. با کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص مشکل روحی تان را حل کنید. شما فرد با احساس و عاطفی ای هستید. شخصی که این روزها برایتان بسیار مهم شده، قدر این محبت را نمی داند و آن را به حساب ضعف شما می گذارد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما دوست دارید کمی بیشتر به خود پرداخته و خودتان و واکنش هایی که نسبت به دنیای اطرافتان نشان می دهید را درک کنید. شما باید کمی وقت صرف کنید و موفقیت ها و شکست های خود را مورد بررسی قرار دهید، به ویزه در زمینه هایی که پای زندگی شخصی و خانوادگیتان در میان است. قطعا شما هم مانند هر شخص دیگری اشتباهاتی داشته اید، اما این دلیل خوبی برای این که تمام کارها و تصمیمات خود را زیر سؤال ببرید نخواهد بود. خوشبختانه اوضاع دارد تغییر پیدا می کند و طی چند روز آینده همه چیز در جهت مثبت پیش خواهد رفت. شاید بهتر باشد نتیجه ی افکار و بررسی های خود و درسی که از آنها گرفته اید را با خانواده تان در میان بگذارید. توانایی های بالقوه خود را دست کم نگیرید و از آنها به جا استفاده کنید. کاری را که گذاشته اید لحظه آخر انجام دهید برایتان دردسر ساز می شود. ایده ای دارید که فکر می کنید خوب نیست و برای عملی کردن آن دو دل هستید با شخصی مشورت کنید تا نظرتان کاملا عوض شود. موفقیت با شماست.

فال امروز متولدین شهریور

امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن خواهد بود! در واقع امروز هر اتفاقی ممکن است بیفتد، پس خودتان را برای هر چیز غیر منتظره ای آماده کنید. این احتمال وجود دارد که با شخصی آشنا شوید که برای عاشق شدن آماده است و شما را مورد حمایت خود قرار داده و در روزهای سختی و تنهایی سنگ صبورتان خواهد شد. در چنین موقعیتی باید تمام ترس ها و تردیدهایتان را کنار بگذارید. همه ی ما باید هر از گاهی کمی دیوانگی کنیم، پس احتیاط را کنار بگذارید و دریچه های قلبتان را باز کنید. اگر قرار است از بیرون غذا بخرید سعی کنید از جای مورد اعتمادی خرید کنید، در غیر این صورت باید خودتان را برای دل پیچه یا مسمومیت غذایی آماده کنید! خستگی های مدام کلافه تان کرده، باید هر چه زودتر راه چاره ای پیدا کنید. برای انجام کاری در لحظه آخر از شما دعوت می شود. بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید. برای وسواس فکری تان با یک مشاور صحبت کنید. با خودتان مهربان تر باشید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما در مرکز توجه قرار خواهید داشت و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای تغییر تصویر اشتباهی که از خودتان دارید باشد و به شما این اجازه را بدهد که به محبوبیتی که بین دیگران دارید پی ببرید. شما انرژی و قدرت جذب بسیار زیادی در اختیار دارید که باعث می شود مورد توجه دیگران دیگران قرار بگیرید. شما باید به خودتان افتخار کنید و از این که دیگران تلاش و سخت کوشی شما را مورد تأیید و تحسین قرار می دهند لذت ببرید. وقت آن رسیده است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید. باید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید. فریب ظاهر یک دعوت را نخورید این دعوت برای شما خیری ندارد. شما این روزها برنامه های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه و چطور آغاز کنید، بهتر است به ترتیب اولویت ان ها را فهرست بندی کنید تا هرکدام را در زمان خود به بهترین نحو انجام دهید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوز دارید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کرده اید، شرایط کیهانی امروز باعث خواهند شد که حالتان نسبت به قبل به میزان قابل توجهی بهتر شود. تا چند روز دیگر قدرت کافی برای ادامه دادن پروژه ها و کارهایی که نیمه تمام رها کرده بودید را خواهید داشت. چیزهای زیادی در زندگی شما در حال تغییر هستند. انگیزه هایتان در حال تحول هستند و اهدافتان ممکن است جهت تازه ای را در پیش بگیرند. امروز اگر درمورد چیزهایی که برایتان جالب هستند با اطرافیانتان صحبت کنید به احتمال زیاد دچار ناامیدی خواهید شد، زیرا حرف هایتان برای آنها هیچ جذابیتی ندارند و نمی توانند شور و هیجان شما وقتی دارید در این باره صحبت می کنید را درک کنند. تا جایی ناز کنید که خریدار دارد. خبری به گوشتان رسیده و از شما خواسته شده تا رازدار باشید. برای انجام کاری به جایی خواهید رفت که برایتان تازگی دارد. ملاقات با شخصی راه تازه ای به رویتان باز می کند. در گذشته اشتباهی کرده اید که این روزها دوباره فکرتان را مشغول کرده، این اشتباه را تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز هم مثل چند روز گذشته یک روز همراه با احساسات خواهد بود. شما به طور معمول در ارتباط با احساساتتان شخصی درونگرا هستید و آنها را به راحتی بروز نمی دهید، اما طی چند روز آینده نسبت به حالت عادی رفتاری احساساتی از خود نشان می دهید و آن دیوار یخی که در ظاهر به دور خود کشیده اید در حال آب شدن است. امروز بهتر است سکوت نکنید و نظرات و ایده هایتان در رابطه با شرایط فعلی را بیان کنید. الان وقت خوبی برای ناز و ادا نیست، پس خیلی صریح و راحت نظرتان را بگویید. شاید با مخالفت بعضی ها مواجه شوید، ولی اگر بتوانید از نظرات خود دفاع کنید درست بودن آنها را به دیگران ثابت کرده و حمایتشان را به دست خواهید آورد. یک جابجایی نظم زندگی تان را برهم می زند و به کارهایتان اضافه می کند. رازی با شما در میان گذاشته شده که حفظ آن بر شانه هایتان سنگینی می کند. در محیط کاری از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرید، به پیشرفتتان کمک می کند. چیزی را به دست کسی خواهید رساند که بسیار خوشحالش می کند.

فال روز متولدین دی

اگر امروز با شخصی که کمی عجیب و غریب به نظر می رسد مواجه شدید به جای این که از او فاصله بگیرید سعی کنید با او صحبت کرده و با او آشنا شوید، چون مصاحبت با این شخص می تواند چیزهای جالبی در مورد خودتان به شما یاد بدهد. گفتگو با این شخص به شما کمک خواهد کرد تا ببینید چقدر نوآوری و خلاقیت در وجودتان نهفته است و قدر ویژگی های خارق العاده ای که دارید را بدانید. شاید نسبت به یکی از دوستان و یا نزدیکانتان که مورد تحسین دیگران است حسادت کرده و فکر کنید که حق شما را خورده است. ولی حتی اگر خودتان فکر کنید دارید در این مورد بیطرفانه قضاوت می کنید هم تعصب هایی از درون قدرت تشخیص شما را دارند تحت تاثیر قرار می دهند. برای انجام یک معامله بهتر است عجله نکنید. برای رسیدن به نیتتان باید صبر پیشه کنید و استانه تحمل خود را بالا ببرید. از حرف راست و نظرات درستی که درباره شما بیان می شود نرنجید بلکه از آن ها چراغی برای راه آینده بسازید. به مشورت اعتقادی ندارید و این روزها فقط حرف حرف خودتان است.

فال متولدین بهمن

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه سعی در کمک کردن به دیگران دارند و یا اگر خدمت رسانی به دیگران و کمک به آنها بخشی از شغل و حرفه ی شماست، امروز برخی واقعیت ها را در مورد خودتان برای شما مشخص خواهد کرد. شما باید یاد بگیرید که وقت بیشتری برای خودتان گذاشته و بیشتر مواظب خودتان باشید. اگر این کار را نکنید توانی برایتان باقی نخواهد ماند و نخواهید توانست به کمک کردن به دیگران ادامه دهید. به طور جدی به این موضوع فکر کنید و دست از بهانه آوردن و توجیه بی توجهی به خودتان بردارید. به ایجاد برخی تغییرات در زندگی خود و اولویت دادن به خودتان فکر کنید. فاصله تان را با شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده حفظ کنید، اگر همینطور پیش بروید سرتان به سنگ می خورد. در محیط کاری خبری به شما گفته می شود، در مقابل شنیدن این خبر خونسردی تان را حفظ کنید و احساساتتان را بروز ندهید. شرایطتان را برای دوست یا شخصی که برایتان مهم است توضیح دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما معمولا در تصمیم گیری در مورد احساسات خود با مشکل چندانی مواجه نیستید. شما شخصی سرشار از احساسات هستید و به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید و شاید هیچ یک از افرادی که می شناسید در عاشقی مثل شما نباشد. از همه ی اینها گذشته دارید وارد دوره ای می شوید که احساسات شما دارند اوج بیشتری به خود می گیرند، پس اگر تنها هستید خودتان را برای عاشق شدن آماده کنید! امروز به دنبال پیدا کردن راه چاره ای برای مشکلات حل نشده تان هستید، ولی حرف زدن در این مورد به آن خوبی که انتظار دارید پیش نخواهد رفت. شاید بهتر باشد بی آن که چیزی بگویید خودتان دست به کار شده و سنگ ها را از سر راه بردارید. به محیط اطرافتان توجه کنید. تمام دنیا همین یک مسئله که مغزتان را مشغول کرده نیست. در زندگی روزمره تان تغییر ایجاد کنید ولو کوچک. این روزها بهتر است با دوستانتان کمتر درد دل کنید. اگر همین طور ادامه بدهید، کم کم از دور و برتان پراکنده خواهند شد. سرتان را به کاری گرم کنید که دوست دارید.

منبع: tasvirezendegi

برچسب‌ها:

نظر شما