شناسهٔ خبر: 55554774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تاکید رئیس شورای شهر همدان:

زمان آزمون و خطا گذشته است / مدیران شهرداری جهادی پای کار باشند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: زمان آزمون و خطا گذشته است و مدیران شهرداری با روحیه جهادی در راستای برطرف کردن کاستی ها تلاش کرده و پای کار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمود مسگریان در نخستین جلسه صحن شورا در سال دوم دوره ششم شورای شهر همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ایران اسلامی به مردم خود می بالد به مردمی که با اعتقادات مستحکم و مقاوم‌تر در پیروی از دین و ارزشهای خود قرار گرفته‌اند. وبا شور و شعور حسینی نشان دادند که به حق ملت امام حسینند.
مسگریان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر همدان در انتخابات داخلی سال دوم این شورا، اظهار داشت: با همدلی و وفاق این انتخابات صورت گرفت که این جای بسی خرسندی است.
وی اضافه کرد: با توجه به اهدافی که اعضای شورای شهر همدان ترسیم کرده‌اند امید است آنچه را که قانون تعریف کرده و وظیفه آن‌هاست به نحو احسن محقق شود و این مهم میسر نمی‌شود مگر با نظارت دقیق نسبت به آنچه که در مدیریت شهری رخ می دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیران باید با حرکت جهادی و تلاش روز افزون نسبت به آنچه که باید در رابطه با خدمت به مردم است عینیت بخشند، یادآور شد: زمان آزمون و خطا گذشته است باید با تلاش و جدیت تمام کاستی ها را برطرف کرد تا آنچه زیبنده شهر همدان است محقق شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به رسالت و نقش خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران اذان گوی جامعه هستند و همیشه باید مورد حمایت قرار گیرند.
اکبر کاوسی‌امید اضافه کرد: حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران باید هم توسط دولت و هم مدیریت شهری صورت پذیرد.

نظر شما