شناسهٔ خبر: 55554088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

غیربومی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که سیل بعد از ظهر امروز مناطقی از فیروزکوه را مجددا در بر گرفت گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه تنگه واشی و کمند اعزام شدند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به وقوع مجدد سیلاب در مناطقی ار فیروزکوه اظهار داشت: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

وی افزود: در کمترین زمان دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و 3 شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

هشدار نارنجی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه
همچنین ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز چهارشنبه 19 مرداد هشدار داد.

در ادامه این اطلاعیه ضمن توصیه در زمینه عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها، آمده است، از همه شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود، ضمن اجتناب از فعالیت‌های گردشگری و حضور در حاشیه رودخانه‌ها نسبت به ترددهای درون و برون شهری به ویژه مناطق جنوبی شهر فیروزکوه از جمله چمن کلفور، خیابان تختی و خیابان پاسداران احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در این نقاط خودداری کنند.

نجات ۱۸ نفر غیربومی در تنگه واشی/ تمامی راه‎‌های مواصلاتی در مناطق سیل‌زده بازگشایی شد

محمد حیدری‌منش در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در فیروزکوه اظهار داشت: با وجود نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در مناطق گردشگری در زمان وقوع سیلاب 18 نفر غیربومی در تنگه واشی حضور داشتند که توسط بالگرد هلال احمر نجات یافتند.  

وی افزود: محیط‌بانان و عوامل دستگاه‌های خدمات‌رسان پس از بازگشایی راه‌های مواصلاتی با خودروهای اعزامی از محل خارج شدند.

نظر شما