شناسهٔ خبر: 55552646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این آغاز شش‌گانه رئال مادرید است؟

رئال مادرید امشب در سوپرجام اروپا امیدوار است این جام را برای پنجمین بار بالای سر ببرد ولی آینتراخت فرانکفورت می‌گوید رقیب ساده‌ای برای مادریدی‌ها نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب سوپرجام اروپا در هلسینکی را می‌توان سوپرجام معجزه‌ها نامید. علاوه بر اینکه رئال مادرید درحالیکه کمتر کسی تصور می‌کرد، موفق شد قهرمان چمپیونزلیگ شود و به این بازی برسد در آن سوی میدان هم آینتراخت فرانکفورت کاری شبیه به معجزه انجام داد و موفق شد جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر ببرد.

آینتراخت در حالی لیگ اروپا را آغاز کرد که از نظر شانس قهرمانی دهمین تیم به حساب می‌آمد. فرانکفورتی‌ها ستاره نامداری نداشتند و بوندس‌لیگا را با ایستادن در رتبه یازدهم جدول به پایان رساندند. تاریخ باشگاه هم قهرمانی فرانکفورت در اروپا را عجیب‌تر می‌کرد. باشگاهی که تا کنون قهرمان بوندس‌لیگا نشده و به جز یک قهرمانی اروپایی (جام یوفا در سال 1980) هیچ افتخار دیگری ندارد. فرانکفورتی‌ها ظرف بیست و پنج سال گذشته چهار بار به بوندس‌لیگا2 سقوط کرده‌اند.

رئال مادرید امشب در هلسینکی دلایل زیادی برای خوشبینی دارد. آنتونیو رودیگر، خرید تابستانی رئال، استحکام خط دفاعی را افزایش خواهد داد و شوامنی مثلث برمودای متشکل از کاسمیرو، کروس و مودریچ را کامل می‌کند. آنچلوتی نشان داده که به تیم قهرمان فصل گذشته اعتقاد دارد. او در آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل یوونتوس، رئال را با همان ترکیبی به میدان فرستاد که در فینال چمپیونزلیگ، لیورپول را شکست داده بود.

اما رئالی‌ها می‌دانند آینتراخت امشب نسبت به تیمی که در پایان فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شد قوی‌تر شده است. صعود به لیگ قهرمانان باعث شد باشگاه فرانکفورتی امسال تابستان فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. دو خرید مهم باشگاه لوکاس آلاریوی آرژانتینی و ماریو گوتزه آلمانی هستند.

نظر شما