شناسهٔ خبر: 55552182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شوک به ستاره استقلالی در آستانه شروع لیگ/ مدافع آبی‌ها در لیست مازاد

سرمربی تیم ملوان انزلی در آستانه شروع لیگ برتر نامه عدم نیاز به سیاوش یزدانی را به مدیران باشگاه داد.

صاحب‌خبر -

سیاوش یزدانی مدافع پیشین استقلال بعد از آنکه به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوست، چند روزی در تمرینات این تیم حضور یافت اما حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفت. این مدافع باتجربه در آن زمان شرایط روحی نامناسب را دلیل عدم حضور در تمرینات اعلام کرد. نکته جالب اینکه یزدانی در این مدت فقط روزهای شنبه به انزلی مراجعه می‌کرد تا با حضور در پادگان حاضری خود را بزند و به تمرینات ملوان نمی‌رفت.

در چنین شرایطی سیاوش یزدانی برای معافیت دائم با گرفتن کفالت پدرش اقدام کرد اما درخواست او که در حین خدمت هم ارائه شده بود، رد شد و نتوانست معافیت خود را دریافت کند.

در این وضعیت یزدانی مجبور شد به تمرینات ملوان برگردد و حتی دو جلسه هم با این تیم تمرین کرد اما رفتارهای این بازیکن با ناراحتی مازیار زارع همراه شده است. سرمربی تیم ملوان که از غیبت یزدانی در تمرینات پیش فصل تیمش ناراحت است، حالا نیز به او اعلام کرده نیازی به حضورش نیست و نامه عدم نیاز به این بازیکن را به مدیران باشگاه داده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که سیاوش یزدانی هنوز مدت زیادی از خدمت سربازی اش باقی مانده و با توجه به نامه عدم نیاز سرمربی ملوان مشخص نیست او چه شرایطی پیدا خواهد کرد. با وضعیت پیش آمده از نظر قانونی او باید به پادگان برود اما ظاهرا برخی مدیران باشگاه ملوان در صدد هستند تا مساله پیش آمده را حل کنند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

نظر شما