شناسهٔ خبر: 55552129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ۱۳ محرم در یزد

یزد - رئیس پلیس‌‍ راهنمایی و رانندگی استان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در مسیرهای تردد هیات های عزاداری در این شهرستان یزد خبر داد

صاحب‌خبر -
آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ «مهدی زارع» اظهار داشت: همه ساله در سومین روز شهادت امام حسین (ع) برنامه هایی از سوی هیات های مذهبی در معابر عمومی برگزار می شود و هیات های سینه زنی و زنجیر زنی مسیری را می پیمایند.
 
وی اضافه کرد: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی را به منظور پیشگیری از بروز سانحه و تسهیل در اجرای برنامه های عزاداری برای امام حسین (ع) از سوی هیات های مذهبی اعمال می کند.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد خاطرنشان کرد:  محدودیت های ترافیکی پلیس راهور از ساعت ۰۶۰۰ صبح در خیابان قیام از تقاطع بعثت تا تقاطع شهدا  آغاز شده و تا پایان نماز ظهر و عصر ادامه دارد.
 
سرهنگ زارع افزود:  در بعد از ظهر پنجشنبه مورخ ۲۰ مرداد ازساعت ۱۶۰۰ الی ۲۰۰۰ به علت برگزاری عزاداری هیئت های مذهبی در حسینه بعثت تقاطع بعثت مسدود می باشد و ماموران پلیس راهور از تردد خودروها از تقاطع شهدا  به سمت خیابان قیام، تقاطع ایرانشهر به سمت تقاطع بعثت و تقاطع دولت آباد به سمت تقاطع بعثت و میدان گل سرخ به سمت تقاطع بعثت جلوگیری می کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ۱۳ محرم در یزد ,  سرهنگ «مهدی زارع»  رئیس پلیس‌‍ راهنمایی و رانندگی استان

نظر شما