شناسهٔ خبر: 55551940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر شوش:

اجساد مجهول دلیل نبود ظرفیت در سردخانه گلزار شهدای شوش است

شوش- عضو شورای شهر شوش گفت: به دلیل وجود اجساد مجهول الهویه، سردخانه گلزار شهدای شوش اکنون ظرفیت مناسبی ندارد.

صاحب‌خبر -

حمیلا چرنگ نسبت به انتشار صدای مردمی در ارتباط با نبود فضا برای نگه‌داری متوفی در سردخانه گلزار شهدای شهر شوش واکنش نشان داد و به خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از دلایل نبود کابین خالی در سردخانه گلزار شهدای این شهر وجود اجساد مجهول‌الهویه است.

وی گفت: شهرداری در حال پیگیری است تا اجساد مجهول‌الهویه در سردخانه گلزار شهدای شوش با دستور قضائی برای خاکسپاری به آرامستان داده شود.

عضو شورای شهر شوش: با خاکسپاری این اجساد مجهول‌الهویه تعداد زیادی از کابین‌های سردخانه خالی خواهند شد و مشکلی در نگه‌داری دیگر متوفیان وجود نخواهد داشت.

چرنگ به خرابی برخی کابین‌های سرخانه اشاره کرد و گفت: به گفته شهردار، سه کابین از سردخانه نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که در اولین فرصت کابین‌های سردخانه بازسازی می‌شوند.

عضو شورای شهر شوش بیان کرد: با خاکسپاری اجساد مجهول‌الهویه نگه‌داری شده در سردخانه گلزار شهدای شوش مشکل نبود کابین خالی برای دیگر متوفیان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان شوش به یک سردخانه بزرگ و مجهز نیاز دارد اما با توجه به وضعیت نامناسب مالی شهرداری احداث این سردخانه از سوی شهرداری در وضعیت فعلی امکان پذیر نیست.

چرنگ گفت: امید است که فرماندار، نماینده مردم شوش در مجلس و دیگر مسئولان شهری فکری به حال این موضوع داشته باشند.

نظر شما