شناسهٔ خبر: 55551687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست آموزش و پرورش جهرم:

قیمت تعیین شده لباس فرم دانش آموزان در جهرم یکسان است

جهرم - سرپرست آموزش و پرورش جهرم گفت: حداکثر قیمت تعیین شده برای هر دوره تحصیلی یکسان بوده و تولیدی ها مجاز به افزایش قیمت نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف بخشی، عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش جهرم، گفت: سرویس و پوشاک مدارس مهم‌ترین دغدغه والدین بعد از مسائل آموزشی بوده و در تلاش هستیم که بتوانیم بهترین تصمیم را برای خانواده‌ها بگیریم که از این لحاظ از بروز هرگونه مشکلی برای خانواده‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: انتخاب لباس فرم اجباری نیست و مدارس می‌توانند طرح و رنگ انتخابی خود را به والدین معرفی کنند که توصیه شده است بر اساس لباس فرم سال‌های پیش انتخاب شود.

بخشی با اشاره به اینکه حداکثر قیمت تعیین شده برای هر دوره تحصیلی یکسان است، عنوان کرد: مانتو، شلوار و مقنعه با پارچه درجه یک فدک کجراه برای دانش آموزان ابتدایی دخترانه دور اول حداکثر ۲۹۰ هزار تومان و ابتدایی دوره دوم ۳۱۰ هزار تومان، متوسطه اول ۳۴۰ هزار تومان، متوسطه دوم ۳۸۰ هزار تومان و حداکثر قیمت پیراهن و شلوار پسرانه با پارچه مرغوب «اندیکو و تترون» دوره اول ۳۲۰ هزار تومان و دوم ابتدایی ۳۴۰ هزار تومان، متوسطه اول ۳۸۰ هزار تومان و متوسطه دوم ۴۱۰ هزار تومان است.

وی یادآور شد: بر اساس قرار داد صورت گرفته این قیمت‌ها برای همه سایزها یکسان بوده و تولیدی‌ها مجاز به افزایش قیمت برای سایزهای درشت اندام نیستند.

بخشی اضافه کرد: همچنین دریافت هزینه اضافی برای تعمیرات غیر قانونی بوده و تولیدی‌ها باید لباس را صرفاً در مدرسه تحویل دهند.

سرپرست آموزش و پرورش جهرم ادامه داد: در هر مدرسه کارگروه پوشاک تشکیل می‌شود و مسئول آن ریاست انجمن اولیا و مربیان می‌باشد که باید بر کار تولیدی و قرار داد صورت گرفته نظارت کند.

وی گفت: همچنین شایان توجه است که در این قرارداد باید بیشترین مساعدت برای تهیه پوشاک دانش آموزان کم بضاعت لحاظ شود.

نظر شما