شناسهٔ خبر: 55551641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

۱۵ سالن ورزشی دولتی در هرمزگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: در ادامه طرح مولدسازی امکانات دولتی به نفع مردم، تاکنون ۱۵ سالن ورزشی دولتی در استان مردمی سازی شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از سالن تیراندازی بندرعباس اظهار داشت: امیدوارم روند مردمی سازی امکانات دولتی در هرمزگان با سرعت بیشتری انجام شود و هر ماه ۵۰ سالن در سطح استان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی بیان داشت: مردمی سازی سالن‌های ورزشی متکی به درخواست مردم است و هر کجا درخواست و تقاضای مردمی به صورت منطقه‌ای برسد، سالن دولتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه رشته تیراندازی نیازمند تقویت در حوزه تامین سلاح و تجهیزات است، افزود: تلاش می‌کنیم برای ورزشکاران و نخبگان این رشته در استان، سلاح و امکانات به روز و مناسب تامین شود.

به گزارش ایرنا، عملیات احداث سالن تیراندازی بندرعباس از ۱۰ سال پیش آغاز شد، که امروز با حمایت استاندار هرمزگان و به همت اداره کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی این سالن برای ورزشکاران رشته تیراندازی آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۲۶۷ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۵۳ میلیارد ریال احداث شده و دارای امکاناتی همچون سالن تیراندازی، ساختمان اداری، رختکن خواهران و برادران و نمازخانه است.

نظر شما