شناسهٔ خبر: 55551339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برق ۸ اداره پرمصرف استان مرکزی قطع شد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق هشت اداره پرمصرف این استان قطع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، « محمود محمودی» عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: با توجه به اخطارهای قبلی و رعایت نشدن الگوی مصرف، برق این ادارات قطع شده است.

وی بیان کرد : مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس است که مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری است.

مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: در این راستا مانور رصد مصرف برق ادارات با جدیت ادامه دارد و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده در ساعات اداری مصرف داشته باشند و یا بار مصرفی را مطابق مصوبه هیات وزیران در ساعت ۱۳ کاهش نداده باشند قطع می‌شود. 

محمودی اظهار داشت:  پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق بوده و از تمام ظرفیت‌ها برای مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

وی تصریح کرد: دولت اصلاح مصرف را از خود شروع کرده و تمام دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل  و ۶۰ درصد نسبت به روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با اخطار و  قطع برق مواجه خواهند شد. 

مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: تمام ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده‌اند و امکان بررسی مصرف ادارات به طور لحظه‌ای توسط خود دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با درج شناسه قبض ایجاد شده است.

بیش از ۷۷۷ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد. 

نظر شما