شناسهٔ خبر: 55551283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه؛

دستور وزیر ورزش جهت بازسازی سالن ورزشی روستای سیل‌زده مزداران

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه، ضمن بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به این منطقه، دستورات لازم جهت بازسازی سالن ورزشی روستای مزداران را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی روز چهارشنبه با حضور در منطقه سیل‌زده مزداران فیروزکوه، آخرین وضعیت امدادرسانی و کمک به مردم این روستا را مورد بررسی قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سالن ورزشی این روستا که در سیل اخیر آسیب‌دیده بود، بازدید و دستورات لازم برای بازسازی این سالن و بازگشت آن به چرخه خدمتگزاری را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صادر کرد.

 سجادی در سفر یک روزه به شهرستان فیروزکوه ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های سیل زده استان اظهار داشت: متاسفانه سیل اخیر باعث داغدار کردن و برهم زدن آرامش بسیاری از هموطنانمان شده بود که با تلاش های سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و همکارانمان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روزهای اول شاهد بهتر شدن اوضاع بودیم.

وی ضمن اشاره به بازدید از اماکن آسیب دیده شهرستان های رودهن و فیروزکوه گفت: طبق صحبت های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان استان و قرار بر این شد که تدابیری جهت بهره برداری استخر قدیمی فیروزکوه با همکاری هیات شنا، منابع دولتی و بخش خصوصی اندیشیده شود.

وزیر ورزش ادامه داد: همچنین از چند زمین ورزشی در رودهن بازدید کردیم که متاسفانه قابل استفاده نبودند و در گل و لای فرو رفته بودند که لازم است خیلی فوری با برنامه ریزی اینگونه زمین های آسیب دیده به حالت عادی برگردند.

وی به ارائه گزارشی از تخریب ۱۴۱ مکان ورزشی در سیل های اخیر در کل کشور به هیات دولت اشاره کرد و افزود: بنده به سهم خود به نیابت از هیات دولت از استاندار، نماینده محترم مجلس، مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمام عزیزانی که در این دو هفته در کنار مردم این منطقه بودند قدردانی می‌کنم و در اولین فرصت گزارش های تهیه شده در این سفر را خدمت رئیس جمهور و دکتر مخبر تقدیم خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، بامداد روز پنجشنبه ۶ مردادماه بر اثر بارش شدید باران چند روستای فیروزکوه از جمله مزداران دچار سیلاب شد.

در این حادثه دست‌کم  ۱۵ نفر جان خود را از دست داده و به گفته مقامات محلی حدود ۳ هزار میلیارد تومان خسارت مالی وارد شد.

نظر شما