شناسهٔ خبر: 55551220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مدال تیم ملی تنیس روی میز بانوان قطعی شد

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، ۴ تیم راه یافته به مرحله بعد در دو دیدار با هم مصاف خواهند کرد که تیم‌های برنده راهی رقابت فینال خواهند شد و تیم‌های بازنده مشترکا سوم خواهند شد و مدال برنز دریافت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

فرارو؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل آذربایجان، راهی رقابت نیمه نهایی شد و مدالش را قطعی کرد.
به گزارش فرارو، تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران که پیشتر توانسته بود دو هم گروهی دیگرش، ازبکستان و بنگلادش را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد، در سومین و آخرین دیدار گروهی خود موفق به شکست تیم ملی آذربایجان شد و در جایگاه نخست راهی مرحله بعدی مسابقات شد.
در این دیدار مهشید اشتری و پریناز حاجیلو در مرحله اول و تیم دوبل ندا شهسواری و پریناز حاجیلو برای تیم ملی ایران به رقابت پرداختند که در پایان موفق شدند با اقتدار کامل از گروه خود صعود کرده و مهیای رقابت با تیم دوم گروه نخست رقابت‌ها شوند؛ رقابتی که در صورت پیروزی در آن، راهی فینال مسابقات خواهند شد و شانس دریافت مدال طلای مسابقات را خواهند داشت.
گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، ۴ تیم راه یافته به مرحله بعد در دو دیدار با هم مصاف خواهند کرد که تیم‌های برنده راهی رقابت فینال خواهند شد و تیم‌های بازنده مشترکا سوم خواهند شد و مدال برنز دریافت خواهند کرد.

نظر شما