شناسهٔ خبر: 55551081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی:

سپاهان و پرسپولیس بعد از استقلال مدعی هستند/ یک جوراب هم بابت صعود به جام جهانی نگرفتم

ملی پوش پیشین تیم ملی گفت: از حالا نمی شود برای قهرمان فصل پیش بینی کرد ولی من بعد از هفته چهارم خواهم گفت کدام تیم قهرمان می شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم تهامی درباره فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: روی بازی‌های هفته اول نمی شود حساب باز کرد و هنوز تیم‌ها شکل تیمی خود را پیدا نکردند. تیم‌ها تازه بدنسازی را تمام کردند و بازیکنان جدید نیز هنوز به هماهنگی با دیگر بازیکنان نرسیدند.

وی افزود: حتی اگر تیمی شکست را تجربه کرد، چیزی را از دست نداده و فرصت برای جبران وجود دارد چراکه هر تیم ۳۰ بازی در لیگ انجام می‌دهد.

تهامی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی مدعی هستند، خاطر نشان کرد: گرچه در استقلالی بودن من شک نداشته باشید ولی  حرمت همه تیم‌ها نیز نگه می دارم. به نظر من استقلال مدعی اول قهرمانی است و سپاهان و پرسپولیس هم بعد از استقلال مدعی این فصل هستند.

او ادامه داد: البته من ذاتا از مربیان پرتغالی خوشم نمی آید ولی تیپ و چهره ساپینتو نشان می دهد او انرژی بالایی دارد. در کنار جدی بودن ، چهره خندانی هم دارد و مثل ما خوزستانی‌ها خونگرم است. به همین دلیل فکر میکنم این مربی فصل بسیار خوبی با استقلال خواهد داشت.

ملی پوش اسبق تیم ملی درباره پیش بینی قهرمان فصل جدید لیگ برتر گفت : از حالا  نمی توان پیش بینی کاملی انجام داد ولی ۴ هفته از لیگ بگذرد من پیش بینی می کنم کدام تیم قهرمان می شود. پیش بینی‌های من درسته و فصل قبل هم بعد از هفته چهارم به همه گفتم استقلال مجیدی قهرمان می شود و حتی تیم‌های سقوط کننده را نیز درست حدس زدم. بنابراین تا هفته چهارم صبر کنید تا قهرمان لیگ برتر را پیش بینی کنم.

تهامی در پایان در خصوص پاداش ملی پوشان بعد از صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه عنوان کرد: بعد از آن صعود خیلی عجیب و راهیابی ایران بعد از ۲۰ سال به جام جهانی، من یک سکه هم نگرفتم. فقط می شنیدم به ملی پوشان دیگر هدایای نفیسی و پاداش‌های جداگانه ظاهرا تعلق گرفت. مثلا حواله ماشین بود یا زمین اهدا کردند و... اما به من یک جوراب هم به عنوان پاداش ندادند. واقعا بعد از چندین سال هنوز نمی دانم چرا با من این کار را کردند.

نظر شما