شناسهٔ خبر: 55550906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون اسکیت

نشست مشترک روسای سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون اسکیت، به امضای تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری پایتخت، با حضور مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت در سازمان ورزش و دیدار و گفتگو با حسین اوجاقی مدیرعامل این سازمان، نخستین  تفاهم نامه همکاری سازمان با فدراسیون های ورزشی در سال ۱۴۰۱ به امضا رسید.

اوجاقی در این نشست اظهار داشت: رویکرد سازمان ورزش شهرداری تهران همگانی کردن ورزش هایی است که مطالبه شهروندان است اما کمتر دیده شده است.
وی با اشاره به رسالت اصلی سازمان ورزش شهرداری مبنی بر توسعه ورزش شهروندی، خاطر نشان ساخت: این نخستین تفاهم نامه ای است که در سال ۱۴۰۱ با فدراسیون ها امضا می شود و"اسکیت" قابلیت این را دارد که در اولویت برنامه های ورزش شهروندی قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان ورزش همچنین از وجود ۲۱۱ مجموعه تحت اختیار این سازمان به عنوان پتانسیل مطلوبی برای همگانی کردن و گسترش اسکیت در میان اقشار مختلف یاد کرد.
مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، نیز تصریح کرد: فدراسیون اسکیت با استفاده از ظرفیت های سازمان ورزش شهرداری تهران می تواند در بحث همگانی و خانوادگی کردن این رشته تحولی عظیم ایجاد کند و رشته اسکیت را به جایگاه اصلی در بین خانواده ها برساند .

در ادامه، راهکارهای همکاری مشترک میان دو نهاد بیان و پیشنهاداتی مطرح شد.
در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین رییس فدراسیون اسکیت و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.
گفتنی است این جلسه امروز ۱۹ مرداد ماه برگزار شد.

انتهای پیام 

نظر شما