شناسهٔ خبر: 55550796 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش 100 برابری درآمد کسب‌وکار شما با همکاری گوگل

 فقط یک معجزه می‌تواند بازار آشفته اقتصادی و مالی این روزها را نجات دهد، چیزی که خیلی از صاحبان کسب‌کارها به آن نیازمند بوده تا بتواند رونقی مجدد بر درآمد خود داشته باشند. در این مطلب در مورد معجزه یا تبلیغات گوگل صحبت خواهیم کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ادستیتو، یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو در سطح دنیا، موتور جستجوی گوگل است، این سرویس امکانی را برای صاحبان کسب‌وکار قرار داده تا با کمترین هزینه تبلیغات بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشند، یکی از مهم‌ترین نکات در "تبلیغات با کمک موتور جستجو گوگل"، بهینه‌سازی کمپین و استفاده از ابزارهای آن خواهد بود که در این متن به این موضوع پرداخته تا شما عزیزان بهترین عملکرد و بازدهی را کسب، و درآمد خود را افزایش دهید.

با بهینه‌سازی کمپین، سودتان را از تبلیغات به حداکثر برسانید

بسیاری از کسب‌وکارها از سرویس تبلیغات گوگل برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود بهره می‌گیرند. برخی از این کسب‌وکارها ممکن است رشد قابل‌توجه در ترافیک سایت یا حتی فروش را تجربه کنند و برخی دیگر ممکن است نتیجه مورد انتظار را دریافت نکنند. در حالت دوم بدون شک، کمپین تبلیغاتی شما در گوگل ادز نیاز به بهینه‌سازی دارد. در این مطلب با نکات و راهکارهای بهینه‌‎سازی کمپین تبلیغاتی در تبلیغات گوگل و معرفی یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده تبلیغات گوگل با  ادستیتو آشنا می‌شویم.

بهینه‌سازی کمپین تبلیغات در گوگل با افزایش نرخ کلیک

هر کسب‌وکاری به دنبال این است که عملکرد کمپین تبلیغاتی خود در گوگل ادز را بهبود ببخشد. تبلیغات گوگل، برترین پلتفرم برای تبلیغات کلیکی PPC در دنیا است و با برخی از راه‌کارها می‌توانیم درآمد خود را از طریق آن افزایش دهیم. تبلیغ‌کنندگان برای باقی‌ماندن در بازارهای رقابتی به بازدیدکنندگان بیشتر نیاز دارند؛ زیرا ترافیک بیشتر سایت به معنای افزایش سرنخ و فروش بیشتر است. ترافیک بالاتر همچنین می‌تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد، امتیاز کیفیت تبلیغ را که از سوی سرویس تبلیغاتی گوگل ارائه می‌شود، بالاتر برده و در نتیجه هزینه تبلیغات در گوگل ادز کاهش خواهد یافت.

افزایش نرخ کلیک با استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی

با افزونه‌های تبلیغاتی، می‌توانید اطلاعات اضافی، ویژگی‌ها، خدمات، جزئیات تماس یا پیوندهای خاص به صفحات خاصی را در وب‌سایت خود به نمایش بگذارید. افزودن افزونه‌های متنی تبلیغاتی رایگان است. شبکه جستجوی گوگل تعدادی افزونه تبلیغاتی را ارائه می‌دهد که شامل بررسی، قیمت و جزئیات تماس می‌شود.

افزونه‌های تبلیغاتی باعث می‌شوند تبلیغات شما برجسته شوند. هرچه اطلاعات بیشتری را بتوانید در تبلیغ خود به اشتراک بگذارید، شانس بیشتری برای مرتبط بودن تبلیغ با مخاطب هدف و در نتیجه افزایش کلیک خواهید داشت. انواع افزونه‌های تبلیغاتی که معمولاً مورداستفاده قرار می‌گیرند را با هم مرور می‌کنیم.

افزونه‌های لینک سایت

اگر می‌خواهید افراد را به صفحات خاصی در وب‌سایت خود هدایت کنید، لینک‌های سایت گزینه‌های مناسبی هستند. خواه صفحه "تماس با ما" باشد یا صفحه محصولات یا خدمات خاص، افزونه‌های لینک سایت کمک بیشتری به جذب مشتری بالقوه می‌کند تا اقدام خاصی را انجام دهد. گوگل ادز اجازه می‌دهد تا حداکثر 4 پسوند لینک سایت در تبلیغ شما نشان داده شود، اگرچه می‌توانید تعداد بیشتری نیز ایجاد کنید و الگوریتم حداکثر 4 مورد را برای نمایش انتخاب می‌کند. افزونه‌های پیوند سایت را می‌توان برای کل کمپین تبلیغاتی انتخاب کرد.

افزونه‌های تماس

با توجه‌ به اطلاعات بخش پشتیبانی گوگل ادز، «افزونه‌های تماس به شما امکان می‌دهند شماره‌ تلفن‌هایی را به تبلیغات خود اضافه کنید.» این روش می‌تواند نرخ کلیک را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. وقتی افزونه‌های تماس شما نشان داده می‌شود، افراد می‌توانند روی لینکی کلیک کنند تا مستقیماً با کسب‌وکار شما تماس بگیرند. این به معنای تعامل بیشتر مشتری با تبلیغات شما و شانس بیشتر برای دریافت و ردیابی در انواع تبلیغات در گوگل خواهد بود.

بزرگ‌ترین مزیت این افزونه‌ها این است که مشتری می‌تواند فوراً با کسب‌وکار شما از طریق موبایل یا با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند اسکایپ تماس تلفنی برقرار کند. افزونه‌های تماس، مشتری را تشویق می‌کند تا در همان صفحه سرچ گوگل اقدام موردنظر شما را انجام دهد، بنابراین اگر پشتیبانی تماس 24 ساعته را ارائه نمی‌دهید، حتماً ساعات کاری را عنوان کنید. با استفاده از تبلیغات گوگل و کمک‌گرفتن از این امکانات در کنار کارهای تبلیغاتی خود، می‌توانید تحولی میلیونی با تبلیغات گوگل مؤثر در بازار آشفته امروز برای کسب‌وکار خود داشته باشید و بهترین عملکرد را در مقایسه با رقبای خود نشان دهید.

بهنیه سازی تبلیغات گوگل

مخاطبان خود را بشناسید و تبلیغاتی خلاقانه ایجاد کنید

تحقیقات خود را انجام دهید و بررسی کنید که رقبای شما در تبلیغات خود چه می‌گویند. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما با هویت برند شما تناسب دارد. هنگام نوشتن متن تبلیغاتی، از خود بپرسید: «چگونه می‌توانم بر هدف جستجوی مخاطبانم تمرکز کنم؟» تمرکز بر روی نیت مخاطبان از جستجو به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایی داشته باشید و تبلیغات بهتر، جذاب‌تر و خلاقانه‌تری بنویسید. این در نهایت به بهبود نرخ کلیک تبلیغات کمک می‌کند.

راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر با خدمات ادستیتو

گوگل ادز یکی از برترین ابزارهای تبلیغاتی است که با استفاده از آن می‌توانید تبلیغاتی مؤثر ایجاد کنید و نرخ بازدید از سایت خود را افزایش دهید. از دیگر مزایای گوگل ادز می‌توان به امکان سنجش موفقیت کمپین، مدیریت کمپین و مدیریت هزینه‌های تبلیغات اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید با راهکارهای ارائه شده در این مطلب، کمپین خود را برای دریافت نتایج بهتر بهینه‌سازی کنید.

ارتباط با ادستیتو

در صورت تمایل به استفاده از خدمات گوگل ادز برای توسعه و موفقیت کسب‌وکار، ما ادستیتو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ادستیتو به‌عنوان یکی از فعال‌ترین پارتنرهای رسمی گوگل، بهترین خدمات را در زمینه‌های راه‌اندازی، بهینه‌سازی و مدیریت کمپین به شما ارائه می‌دهد. ادستیتو که به عنوان زیر مجموعه شرکت نتواریوم (پارس آمای نت) فعالیت می‌کند، دارای پشتیبانی 24 ساعته است و خدمات خود را با کمترین تعرفه و کارمزد به مشتریان خود ارائه می‌دهد، برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات گوگل و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با وب­سایت ادستیتو با نشانی https://adstitu.com/ در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما