شناسهٔ خبر: 55550794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ برتر بدون تماشاگر شد!/ اشکال در سایت بلیت فروشی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به اشکالات متعدد در سایت بلیت فروشی، بازی های هفته نخست بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در حالی که سایت بلیت فروشی برخی از بازی های آغاز به کار کرده بود، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد به علت بروز برخی مشکلات، بازی های هفته نخست بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد. 

سازمان لیگ نوشت: «با توجه به بررسی‌های انجام شده از سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه‌های لیگ برتر اشکالات متعددی استخراج شده است، بر این اساس مقرر گردید تا زمان رفع اشکالات ارزیابی شده سامانه‌های مذکور تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی  و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد به این ترتیب تمامی مسابقات هفته نخست لیگ برت رتماشاگران بدون تهیه بلیت مجاز به حضور در ورزشگاه‌ نیستند. 

باشگاه‌ها نیز موظف شده‌ند هرچه سریع‌تر نسبت به رفع اشکالات اخذه شده اقدام نمایندو  تاییدیه‌های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اتخاذ کنند تا امکان بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها فراهم شود.»

بروز مشکلات در سامانه بلیت فروشی در حالی در ایران به امری عادی تبدیل شده که کشورهای اروپایی و حتی آسیایی از دهه ها پیش از این مساله گذر کرده اند اما در قرن جدید همچنان با این مشکل رو به رو هستیم. 

فوتبال ایران با این وضعیت سخت افزاری نامناسب، برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 هم میزبان شده است!

نظر شما