شناسهٔ خبر: 55550692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

چطور یک رزومه حرفه‌ای داشته باشیم؟

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی/ همه می‌توانند رزومه‌ای برای خود بسازند، اما همه نمی‌توانند این کار را به درستی انجام دهند و رزومه‌ای حرفه‌ای داشته باشند. در بازار رقابتی امروز، ۴۰ درصد از مدیران استخدام کمتر از یک دقیقه را صرف بررسی یک رزومه می‌کنند، بنابراین داشتن یک رزومه قوی و حرفه‌ای که مهارت‌ها و تجربه‌های کاری مرتبط را کاملا نشان دهد، می‌تواند میان شما و دیگر کارجویان تفاوت ایجاد کند.

برای کمک به درخشش شما در روند استخدام، قصد داریم تا رزومه ساز ایران تلنت را معرفی کنیم. اگر در نوشتن رزومه مهارت و تجربه‌ای ندارید و به دنبال رزومه‌ای حرفه‌ای برای خود هستید، می‌توانید از رزومه ساز ایران تلنت استفاده کنید و شانس استخدام خود را تا ۷۰ درصد افزایش دهید.

ساخت رزومه‌ی استاندارد و حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

ایران تلنت به عنوان اولین وب‌سایت کاریابی در ایران، همیشه به دنبال راه‌کارهایی برای آسان‌تر کردن روند استخدام کارجویان بوده است. یکی از مهم‌ترین چالش‌های کارجویان، رزومه است. ایران تلنت این چالش را برای کارجویان حل کرده و به این ترتیب، افراد جویای کار می‌توانند به ایران تلنت مراجعه کنند و اقدام به ساخت رزومه‌ی حرفه‌ای و استاندارد کنند.

ساخت رزومه رایگان در سایت کاریابی ایران تلنت بر اساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی می‌باشد و خب، این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کارشناسان استخدام و کارفرمایان به دنبال آن هستند. به همین خاطر، با ساخت رزومه در ایران تلنت می‌توانید شانس خود را برای راه‌یابی به مراحل بعدی استخدام بیشتر کنید و نظر کارشناسان استخدام و مدیران استخدام را جلب کنید.

با ساخت رزومه در ایران تلنت علاوه بر داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و قوی، این شانس را دارید که به بانک رزومه‌ی میلیونی ایران تلنت راه پیدا کنید و به این ترتیب، در معرض دید کارفرمایان شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران قرار بگیرید. این موضوع می‌تواند به شما در کاریابی کمک کند و همچنین شانس شما برای استخدام در این شرکت‌ها را افزایش دهد.

رزومه ساز ایران تلنت به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود و این فرصت را دارید تا رزومه خود را به دو زبان آماده کنید. این کار باعث می‌شود که به راحتی از این دو فرمت رزومه برای فرصت‌های شغلی داخلی و بین‌المللی استفاده کنید.

برای ساخت رزومه در سایت ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

مزایای ساخت رزومه به کمک رزومه ساز ایران تلنت

ساخت رزومه آن هم به صورت حرفه‌ای و استاندارد، زمان زیادی از کارجویان می‌گیرد، در صورتی که می‌توانند آن زمان را برای کسب مهارت‌های بیشتر صرف کنند. رزومه ساز ایران تلنت باعث می‌شود که کارجویان در زمان خود در ساخت رزومه صرفه جویی کنند، در عین حال خیالشان بابت داشتن رزومه‌ای استاندارد راحت باشد. اما دیگر مزایای ساخت رزومه با کمک رزومه ساز ایران تلنت عبارت است از:

ورود به بانک رزومه میلیونی ایران تلنت

دسترسی کارفرمایان شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران به رزومه شما

ساخت رزومه به صورت رایگان

افزایش شانس استخدام خود تا %۷۰

امکان ویریش رزومه در هر زمان و هر مکان

ارسال رزومه ساخته شده برای فرصت‌های شغلی موجود در وب‌سایت ایران تلنت

حذف بخش‌های مازاد در رزومه با کمک رزومه ساز استاندارد ایران تلنت

عدم گم شدن رزومه

امکان خروجی PDFاز رزومه

داشتن دو نسخه فارسی و انگلیسی

مراحل ساخت رزومه در ایران تلنت

برای ساخت رزومه در ایران تلنت، کار سختی پیش روی خود ندارید. مراحل زیر تمام آن کاری است که شما برای داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد باید انجام دهید:

ثبت نام در ایران تلنت و وارد شدن به حساب کاربری

ویرایش مشخصات در حساب کاربری

وارد کردن اطلاعات مانند سوابق کاری، مهارت‌ها،‌ مدرک تحصیلی و ...

ستاره گرفتن رزومه شما در ایران تلنت

اگر به دنبال این هستید که هر چه سریع‌تر وارد بازار کار شوید، با این روش رزومه خود را به شکل حرفه‌ای بسازید و آن را برای تک تک موقعیت‌های شغلی مرتبط با رزومه خود ارسال کنید.

نظر شما