شناسهٔ خبر: 55550675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریم بنزما امشب دو هدف بزرگ دارد

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید امشب برابر فرانکفورت اهداف شخصی بزرگی در سر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما فصل گذشته بهترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری کرد و با لباس رئال مادرید موفق به فتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد. عملکرد این بازیکن به‌قدری خوب بود که اهدای توپ طلا به بنزما تقریبا قطعی شده و او قصد دارد در مسابقه امشب سوپرجام اروپا برابر فرانکفورت در فنلاند، دوباره درخشش فصل گذشته خود را از سر گیرد. اگر کریم بنزما در این بازی موفق به گلزنی شود، تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید خواهد بود و از رائول که در حال حاضر با 323 گل در کنار این ستاره فرانسوی در رده دوم قرار دارد، پیشی می‌گیرد.

البته در رده اول کریستیانو رونالدو، فوق ستاره سابق و پرتغالی این باشگاه با 450 گل قرار دارد و کریم بنزما در سن 34 سالگی کار بسیار دشواری برای رسیدن به این رکورد تاریخی و بزرگ در سال‌های آتی خواهد داشت. البته در صورت حفظ این روند در طی دو الی سه فصل آتی، حتی شاید روزی این بازیکن رکورد رونالدو را نیز از آن خود کرده و عنوان برتری گلزن تاریخ رئال مادرید را به خود اختصاص دهد.

همچنین در صورت کسب عنوان قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و برتری برابر فرانکفورت، کریم بنزما در لباس رئال مادرید به مقام دوم پرافتخارترین بازیکن‌های این باشگاه خواهد رسید و با پاکو خنتو با 23 جام برابری می کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، تنها مارسلو با 25 عنوان قهرمانی بالاتر از کریم بنزما قرار خواهد داشت و حتی این ستاره فرانسوی در پایان فصل جدید می‌تواند این عنوان را به تنهایی به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما