شناسهٔ خبر: 55550485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام برنامه تیم بی‌برنامه/وضعیت قرمز شهرخودرو

برنامه لیگ دسته یک کشور، جام آزادگان در شرایطی اعلام شده که هنوز وضعیت شهرخودرو برای حضور در این رقابت‌ها مشخص نیست.

صاحب‌خبر -

ظهر امروز قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، جام آزادگان انجام شد و طبق برنامه‌ اعلام‌ شده‌ شهرخودرو باید در هفته نخست رقابت‌ها در تالش به مصاف چوکای این شهر برود. در هفته دوم نماینده فوتبال خراسان رضوی در این رقابت‌ها باید در خانه پذیرای شاهین بندرعامری باشد. در هفته سوم مشهدی‌ها باید در یک دیدار خانگی دیگر به مصاف آرمان‌گهر سیرجان بروند و در هفته چهارم نیز در همدان مقابل شهرداری این شهر قرار می‌گیرند. هنوز زمان آغاز لیگ یک و برنامه‌ هفته‌های آغازین لیگ یک اعلام نشده‌ است.

این برنامه در شرایطی اعلام شده که تیم مشهدی هنوز هیچ چیزش مشخص نیست و بعید به نظر می‌رسد که در فاصله کوتاه باقی‌ مانده تا آغاز رقابت‌ها حتی با معجزه در چرخه رقابت‌ها قرار گیرد و در مسابقات شرکت کند. شهرخودرویی که تا سه سال قبل یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، با مدیریت ضعیف و بحث‌برانگیز مالکش در نهایت فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد و حالا با توجه به حجم بدهی‌ها جذابیتی برای هیچکس ندارد تا پای کار بیاید و از انحلالش جلوگیری کند.

گرچه در ماه‌های اخیر پس از سقوط این تیم به لیگ یک اخباری مبنی بر ورود برخی شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی برای خرید امتیاز شهرخودرو در لیگ یک شنیده شداما در نهایت همه متقاضیان با توجه به عدم شفافیت این تیم در مقوله بدهی‌ها پا پس کشیدند و عطای حضور در فوتبال را به لقایش بخشیدند.

مدیران شهرخودرو که به نظر می‌رسد علاقه‌ای هم به ادامه تیمداری در فوتبال نداشتند، با وجود اطلاع از پنجره بسته این تیم به خاطر بدهی به کوزین و میروسلاو، مربی و بازیکن خارجی خود، نه تنها هیچ گامی در راستای پرداخت پول این افراد برنداشتند بلکه بازیکنان باقی‌ مانده از فصل قبل را هم فروختند تا از اساس بازیکنی هم برای حضور در زمین به اندازه کافی وجود نداشته‌ باشد.

نکته جالب توجه اینکه با وجود وضعیت اسفناک شهرخودرو نام اسماعیل حیدرپور، مدیر عامل این باشگاه به عنوان یکی از افراد حاضر در پست نمایندگان باشگاه‌ها شب گذشته میان اسامی نامزدهای پست هیات رییسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار داشت.

در حالی که فوتبال‌ دوستان مشهدی امیدوار بودند با وجود زمان کم باقی‌ مانده تا شروع لیگ یک، مدیران ورزش خراسان رضوی اما انگار تمایلی به ورود و حل مشکلات شهرخودرو ندارند. هاشمی‌جواهری در اظهار نظری گفت: وضعیت فوتبال به‌ قدری پیچیده و بزرگ است که به‌ شخصه ترجیح می‌دهم بیشتر وقت خودم را بر دیگر حوزه‌های ورزشی معطوف کنم.

به جز شهرخودرو که به تازگی از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده‌ است، پیام وحدت در لیگ دسته دوم و شادکام مشهد نیز در لیگ دسته سوم کشور نیز وضعیت چندان مشخصی ندارند و حتی شاید این ۲ تیم هم از ادامه تیمداری صرف نظر کنند.

انتهای پیام

نظر شما